Nejste přihlášen/a.
Dobrý den rádcové, zatím jsem měl ve všech autech klasiku rezervní kolo. Tentokrát mám sadu na opravu. Kompresorek a jakási těsnící hmota. Chtěl bych se zeptat, jestli pneumatika opravená tou těsnící hmotou je i po opravě provozuschopná, i když dírku to zalepí, nebo je to po návratu na vyhození a koupení nové pneumatiky. Slyšel jsem několik názorů,které se různí. Děkuji předem za odpovědi.
Je to na dojetí do servisu a vyhazov. Pneuservis je navíc rád, že od toho sajrajtu musí čistit ráfek
Navíc pokud při defektu nezastavíš hned, tak je obvykle guma na hadry a lepidýlko s kompresorkem ti je víš na co. Je to jen aby se vlk nažral. Pokud nemáš asistenci v dosahu, tak jsi bez rezervního kola v řiti.
= Dobré pro blondýny se zajištěno asistencí, a to jen kvůli splnění předpisu...
Ta sada je dobrá akorát tak na zku.vení jinak zdravé pneumatiky. Ve svých autech zásadně vozím rezervu, protože po cca 50 letech zkušeností s vadami pneu to vždy byly buď průpichy, v nich předmět zůstal, dojel jsem do pneuservisu, kde to odborník zalepil obvykle bez demontáže a jelo se dál. Nebo to byla havárie pneu, kdy došlo k jejímu roztržení a pak by oparvná sada byla na ... , no asi víte na co.
Takže rezervu s sebou. Pak pokud máte alu disky, pak "trhák" na povolení kolových šroubů (kříž nestačí ani pro chlapa, o ženě nemluvím) a příslušný solidní hever. Některé hevery v základní výbavě stojí za ... viz kousek výše.
@asd1: Za tu dobu, po kterou jezdím a nechávám si opravovat "píchlé" pneu se mi nestalo, že by "knot" nevydržel až do úplného ojetí opravené pneumatiky. A že těch oprav už bylo! Takže já osobně to považuji za plnohodnotnou opravu "píchlé" gumy.
@asd1: Netvrdím, že netěsnící neexistuje. Ovšem je to i o tom, jak kvalitně to ten "gumař" udělá. Takže s tvými zkušenostmi změň v první řadě gumaře. Já se na svého mohu spolehnout. Pokud to není tvůj případ, znovu říkám: Změň gumaře!
Že jsi netěsnící nepotkal neznamená že neexistuje Ostatně noty od výrobce jsou jasné - není to plnohodnotná oprava. Když už, tak "hříbek" zevnitř, ovšem servis je líný sundavat gumu nebo zákazník připlatit zouvání tak se to vzrne zvenku a hotovo..
Občas nejen netěsní, ale vylítne celej = kolo prázdný za pět vteřin = ve vyšší rychlosti guma na hadry, to se ta úspora dvou stovek vyplatí
příklad: jel jsem pracovně do fabriky, někde jsem přejel odstřižek plechu v nové pneu 6cm řez...pneu na vyhození, neopravitelná, myslíte že by tohle zvládla nějaká vodička? hodil jsem rezervu a jel dál, co bych dělal bez rezervy? no jedině někam zavolat, takže za mě jedině plnohodnotné kolo, protože mělo stejný vzorek, a ostatní byly teméř nejeté, tak jsem ho na autě nechal a ne razervu pak koupil obyč levnou pneu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.