Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nastavení vstřikovačů

Od: petrpan odpovědí: 9 změna:

Dobrý den, vlastním vůz Škoda Fabia I řady ASZ 1,9 TDI 96 kw PD, r.v. 2004 a chtěl bych seřídit vstřiky, jelikož mam problém se studeným startem a je to už poslední možnost, co to způsobuje. Moje otázka zní o kolik stupňů povoluji vstřikovače na tomto motoru? 180, 225, 360 nebo kolik stupňů děkuji :) pokud si to dobře pamatuji tak oholím hořejšek poté daný vstřikovač stlačím, následně povolím matici utáhnu vstřik a následně povolím, jen nevím o kolik stpňů :)

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Nastav je na 180.jake moznosti jsi zkousel? Me to treba delaly krouzky na vstricich.

 

petrpan
hodnocení

0x
Na konec 180 ale přijde mi že motor nadměrné cvaká ... Dneska budem zkoušet vstriky přes VAG ... Nedávno jsem dělal komplet go hlavy takže hydra atd to cvakání nezpůsobují ...

 

jenda2*
hodnocení

0x

Na VAG si změřte množství vstřikovaného paliva. Dále se podívejte na startovní množství paliva a na funkčnost žhavičů při teplotě pod 5°C. Jak vypadá synchronizace na řemenici vačky?

dieselpower.cz/...

dieselpower.cz/...

 

petrpan
hodnocení

Tak to mám nastavené správně ovšem mi musí padat nafta jelikož mám špatně starty a v elektrice to není ...
Nastavení vstřikovačů
Nastavení vstřikovačů #2
jenda2*

Padání nafty zjistíte tak, že fouknete do přívodního vedeníb z čerpadla v nádrži. Pokud bude v nádrži bublat, tak pak tam může být problém. Ale motor má dvě čerpadla. Nádrž vmá podávací čerpadlo s tlakem 3 bary. Stačí zapnout klíček a počkat 2 sekundy. Mělo by v nádrži bzučet čerpadlo asi 1 sekundu.Pak je tam tandemové čerpadlo na hlavě, které má dvě funkce. Tam bývá problém s netěsností vstupního napojení.Pokuid se vstupní trubička kýve, je tam netěsnost.

 

petrpan
hodnocení

Díky asi to bude na tandemu ... Možná jsem ho špatně utěsnil když jsem ho vracel ale cca 13000 km problém nebyl :/ zítra nebo v týdnu to vyzkouším

 

hodnocení

0x
Tak klidne zkus 225, ale pokud jsi to nastavil spravne, tak pochybuju ze poznas rozdil. Co ti na te hlave delali? Z tandemu mi tekla nafta a na starty to nemelo vliv. Jak moc to spatne startuje? Jeste muzes zkusit start s odpojenym cidlem teploty chladici kapaliny.

 

petrpan
hodnocení

Dělal jsem si vše sám, rozvody, vačka, hydra, ventily, hlavu mi brousil známý co to dělá léta, kompletně nový všechna těsnění co jsou spojeny s hlavou, gumičky vstřiku... Auto vrčelo 13 tis. V pohodě a teď to začalo špatně startovat (dlouhý starty) žhavicí svíčky mám nový (žhaví všechny, měřeno) a zbytek co jsem měřil vagem je tady na fotkách
petrpan
hodnocení

Dodatek... Startér je po repasu asi týden a spojku mám 6 tis. Km novou od luku komplet dvouhmota... Nastavení vstřiku jsem dělal podle dílenský příručky k motoru asz 180 stupňů

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]