Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ukazatel paliva

Od: miroslavp odpovědí: 9 změna:

Dobrý den . Mám také problém s ukazatelem paliva u Felicie 1,3 . Mám natankovanou skoro plnou nádrž , ale ukazatel mi ukazeje prázdnou nádrž . Děkuji za odpovědi .

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Vadný plavák,prerušený kábel alebo vadný budík.

miroslavp
hodnocení

Je to divné . Ráno když nastartuji je ukazatel na nule . Když se auto zahřeje , tak to pak ukazuje dobře ( plná nádrž ) .

olinl

Těžko něco takhle na dálku určit. Automechanik by vyhodil zadní sedačky, otevřel plechové kulaté víko na podlaze a odpojil konektor na sestavě palivového čerpadla a žlutý vodič by propojil např. zvonkovým drátkem s mínusem/kostrou auta. Při zapnutém klíčku/zapalování by se mělo ukázat maximum paliva na budíku palivoměru-respektive ručička by se měla zvednout až "nahoru". Pokud se nic nestane, je chyba buď v konektoru na "předním sloupku" u řidičových nohou vlevo pod plastem v úrovni pedálů (jsou tam dva konektory, možná tři), v konektoru přístrojové desky nebo na tišťáku, kde je budík paliva.

Měřič paliva u této Feldy ukazuje skutečnou hodnotu nebo nějakou computerem vymyšlenou?

U feldy rozhodně skutečnou, přímo z plováku to jde na budík.

 

hodnocení

1x

Na budíkách je měřák a ten dostává hodnotu pomocí odporového děliče, operačního zesilovače a tranzistoru.

Vada je v budíkách. Proletovat a nebo očistit a dotáhnout tu měděnou matičku na 7 klíč, která drží budík k desce s plošnými spoji.

V násrži to bývá vpořádku, ale i to nevylučuji.

Začal bych budíky.


Sundávat budíky společně s černým plastem palubky. Jinak se urvou bílé čepy zespodu budíků!

Povolit náhon tachometru na převodovce nebo ovlonit bowden, aby jsi ho co nejvíc natáhl dovnitř auta a budíky dostatečně vytáhl a dal za ně ruku abowden odpojil!

miroslavp
hodnocení

Byl to vadný budík . Vyměnil jsem ho a vše je ok . Děkuji za rady .

 

mak*
hodnocení

0x

A to dřív nedělalo a teď dělá? Je to běžný jev u palivoměrů, protože plovák má "brzdu", aby ručička zběsila nelítala v každé zatáčce a podobně. Např. u mého skůtru to taky trvá dobu, než ručička najede na správnou hodnotu a po vypnutí zapalování zase pomalu klesá k nule.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]