Nejste přihlášen/a.
dobrý den všem,
prosím kdo máte diagnostiku-čtečku reálných hodnot (Lexia a pod) tak bych potřeboval pomoc, pokud by byl někdo ochotný své auto (citroen 1.6 NFU 2006) připojit a odečíst hodnoty při zahřátém motoru pro kontrolu, diagnostiku mám ale nemám srovnání hodnot, které jsou ještě ok a které již znamenají problém : (nebo foto video)
- otáčky
- tlak v sacím potrubí
- délka vstřiku
- stav škrtící klapky
- napětí polohy škrtíci klapky
- LS prední a zadní jak se pohybují hodnoty...
dále zda funguje toto : při stáni auta , volnoběh a otočením volantu se zvýší otáčky motoru (snimač tlaku na servu by mel dat impuls RJ a ta by měla nepatrne zvysit otáčky)
motor benzin 1.6 NFU 2006 Berlingo
dekuji moc, pomuze to i jiným uzivatelům při hledání chyb..
Mám NFV, to je asi jiné než potřebuješ
Osobně jezdím do servisů, mám tady v Brně dva specialisty na francouzská auta (samozřejmě neznačkové). A pak další na plyn a na mechanické věci a karoserii.
Asi se Vám nedá poradit.Nepíšete místo kde je potřeba diagnostika,takže nelze poradit.Neříkejte že jste na Peuclubu nenalzl někoho z blízkého okolí kdo UMÍ a má LEXII !Jinak srovnání, když neumíte číst závady Vám 2x nepomůže.
Ale pokud chcete, dojeďte na Radouňku .okr.JH k p.Hejdovi Jiřímu-ten Vám dokáže vysvětlit kde je zakopaný pes! .Nebo v Popelíně u nádraží je p.Novotný.První specialista na citroeny a druhý na peugeoty!
Lexii mám, číst závdy umím, ale nemám zkušenosti s interpretací hodnot, potřebuji někoho kdo mi řekne ža napr tlak sacího potrubí je tolik a tolik atd.. je to na diskuzi, myslel jsem že by se našel někdo bud kdo ty auta zná a zná hodnoty nebo kdo má na autě ten samý motor a má i Lexii aby se hodnoty srovnaly...jsem z Moravy, pokud by někdo byl ochotný pomoci,zavolám pro radu-prosím kontakt do soukromé zprávy...tady u nás bohužel neznám nikoho s tímto autem, případne by stačilo jen nekoho s tím motorem - diagnostiku mám tak muzu motor zkontrolovat.
idelane okres VS NJ PR nebo dál do 100 km
motor citroen rv 2006 1.6 NFU, bez plynového lanka (elektronický plyn) ideálne Berlingo
Marftine jistě se i na severní poravě najde někdo znalý a pomůže ale chceto jín na citroen-club , peugeot-club a další příbuzné !Jinak do Brna k PaM-ovi jezdí lidé z celé republiky-i kydž je to hydrospecialista-umí i daig a motory!Kontakty nejen na něj se dají najít !Matně tuším,že v NJ je někdo na PSA
1.
motor na volnobeh nereaguje na snimač tlaku serva, snimač je ok i vedeni je ok(při meření je snimač v klidu seplý a pokud se zatočí volantem tak se rozepne) až ke svorce u RJ, navic neni jasné jaká má byt konfigurace v nastaveni RJ (auto bylo dovezeno, ničemu nemohu věřit)
2.
obe LS chodí stejně, úplně, pokud zadni odpojim jednotka nezapise hodnotu 0,5 V ale stále ukazuje hodnotu predni LS, pokud odpojim obe LS tak az pak zapise u obou hodnotu 0,5 V ..takže zde je neco špatně...
3.
motor pri zahrátí startuje az na 1900 ot to je moc
4.
lexia pise - stav polohy škrtící klapky - nesprávná hodnota (klapka byla zkusmo menena za jinou nepomohlo)
5.
vysoká spotreba 10 l
chybobé kody aktuálně zádné
rj je ME745 c 9652552380 je to správne nemá tam být jiná?
SW prehrán v Citroenu on-line beze zmeny
podezreni na vadnou nebo nesprávnou RJ
diky moc
diky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.