Nejste přihlášen/a.
Kontroluje se co napsal Dabel a další jako:
Stav oleje a jeho kvalita (tedy správná hladina a při výměně, zda v oleji nejsou šupinky kovu nebo voda).
Olej by měl mít barvu medu a né kalné bláto (dělá hlavně voda).
Dále po rozebrání je v převodovkách magnet, který chytá z omlácených kol ozubení šupinky a střípky kovu (stav, kolik jich tam je nachytáno).
Dále vůle ložisek, opotřebení synchronů (jsou tuším z bronzu nebo mosazi), vůle posuvných kol na hřídelých s drážkováním (u většiny aut je to hlavně lamela spojky a hřídel se maže speciálním mazivem).
Pak kolem výstupů na poloosy se kontroluje žebrování víka převodovky, zda někde není naprasklé namáháním.
Ověří se spínač zpátečky a zda přes něj nejde olej ven z převodovky.
Těsnost gufer a vík.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.