Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Čistenie palivového systému

Od: martinnr odpovědí: 11 změna:

Dobrý deň, vedeli by ste mi dať nejaký tip na aditívum, ktoré môžem použiť na vyčistenie palivového systému pred STK? Ďakujem.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Konkrétní tip ti nedám, neboť to nepoužívám a nikdy jsem neměl problémy.

Ovšem pokud na tom trváš, tady máš docela široký výběr.


doplněno 24.03.20 11:28:

@jenda2: Jendo, sítko se používalo u karburátorových motorů! Nyní se obecně používají palivové filtry obvykle na výstupu z nádrže. Ovšem ani ty nezachytí vše a někteří odborníci doporučují právě ta čisticí aditiva. Já osobně tomu moc nevěřím.


doplněno 24.03.20 15:48:

@jenda2: Všimni si prosím, že jsem nikde netvrdil, že sítko není/nemůže být součástí palivového filtru. U karburátorových motorů se však používalo samostatně pro zachycení hrubých nečistot v palivu.

jenda2*

Je tam sítko jako součást palivového filtru. Měnil jsem to nedávno a je tam vespod před čerpadlem. Tedy u Hyundai Sonata 2,4 i

automobilovedily24.cz/...

Pro Octavii zde:

autorykl.cz/...

jenda2*

Takto vypadá sítko po 250000 km plus mínus. Původní barva byla bílá...

Sítko nikdo nezrušil, musí být chráněn vstup do čerpadla proti případným nečistotám. Jak jste na takovou hloupost přišel fakt nechápu.

Čistenie palivového systému

 

fugass*
hodnocení

1x
Čistota palivového systému se na stk neměří. Jestli Vám jde o čistější emise a máte diesel, tak těsně před technickou mu protáhněte plíce (trochu ho prožeňte). Jinak nejspíš VIF podle toho co máte. Benzin, naftu... Aspoň co je to za auto.

 

hodnocení

1x
avatar dabel

nalej aspon po 3 tankováni na plnou nádrž vždy celou plechovku zimního Vifu

je to docela poznat vlastní zkušenost

asd1

On má nafťák? ;)

to nevim ale ten vif se dá použít i na benzínák

asd1

VIF pro benzín je jiný než pro naftu...

Používám dlouhodobě jak pro benzín tak naftu letní i zimní a spokojenost ve všech autech, jednoznačně to neni jen placebo.

Zasviněný systém a vysoká koncentrace může způsobit rychlé uvolnění bordelu a tím i problémy, jsem zastánce nejdřív málo a postupně přidávat (kromě speciální aplikace např. oddálení smrti vstřiků)

akorát se člověk nesmí bát toho dávkování jak sem psal celá plechovka na nádrž žádnej problém *palec*

 

jenda2*
hodnocení

0x

To před STK žádný smysl nemá. U nafty je filtr háklivější, výměna něco kolem 60000 km. U benzínu podle znečištění sítka. Měnil jsem po 250000 spolu s čerpadlem.

 

mil®
hodnocení

0x
avatar mil

Do ropáka a i teď do benzíňáka přidávám VIF a nejni problém.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]