Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

AAA auto pojisteni carlife

Od: cechovsky odpovědí: 15 změna:
Dobry den,kupoval jsem si u aaa auto a ted v papirech vidim pojisteni carlife garance a castka 13200, to plati oni nebo to musim zaplatit ja?dekuji

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

re4zon
hodnocení

1x
To je svinarna, kterou zkouseji na kazdeho. Kdyz si neprectes dukladne smlouvu, dostanes predrazene pojisteni uplne k nicemu.

 

fugass*
hodnocení

0x
Tuším že je to pojištění na poruchy vozu. A jak známo AAA má vozy v jisté kvalitce, takže 100% to využijete, ALE teď jde o to jaká je spoluúčast. Za mě je to opět (admin odpustí) výjeb se zákazníkem. Zjistěte, zda to máte v ceně vozu (auto je o to dražší) nebo to budete muset doplatit.
cechovsky
hodnocení

Dekuji, tak platil jsem 18000 za auto a pojisteni mam 13200 tak mi prislo divne ze by to za me platili.
fugass*
Co vede člověka k takovému nákupu? Co je to za auto?
cechovsky
hodnocení

Punto 2003,nechci ted travit 2 hodiny v mhd tak jsem narychlo koupil toto vozidlo doufam ze neco vydrzi.
zden

Přesně tak, dokonce je to nastavené tak, že když se vám něco s autem stane, nedostanete ani korunu. Tak jak je smlouva nastavená, nebudete splňovat podmínky ani za nic. Taky jsem si naběhl, a když jsem uplatňoval nárok na pojistné a volal jsem do té pojišťovny, tak větší arogantní hovado jsem ještě nepoznal. Samozřejmě jsem nepochodil. Je to od AAA pěknej podvod.

 

pave*
hodnocení

0x
To pojištění je součástí celkové ceny. Jednoduše si tím sníží cenu vozu, takže odvedou nižší DPH. Krom toho je to pojištění takových částí vozu, u kterých je poškození spíše výjimečné/náhodné.
cechovsky
17.03.20 21:04
hodnocení

Diky moc

 

gabinamyska
hodnocení

0x
Můžu se zeptat? Máme toto pojištění nevíte v případě poruchy zda máme nárok na náhradní vůz?
hugo
Ne,určitě ne

 

hodnocení

0x

Další důvod je ten, že se tím "sníží " cena vozu, takže kdybyste chtěl třeba odstoupit od smlouvy, tak dostanete částku jen za to "auto" . Peníze za pojistku propadnou.

Nebo vám budou říkat "co chcete, auto jen za 15 tisíc, tak si nestěžujte..."

 

wilfried
hodnocení

0x

Pochopitelně to zaplatíte a je vám na nic. U nich zakoupeného vozu mi odešla cívka a čekám už druhý týdena servis, protože bez jejich souhlasu se nic opravovat nesmí. Navíc vám pošlou požadavek (i když data mají) :

Podrobný popis vzniku a rozsahu závady/poškození od vybraného oprávce Fotodokumentace vozidla (tachometr se stavem celkově ujetých km, VIN na karoserii vozidla, přední a zadní úhlopříčný pohled na vozidlo s viditelnou registrační značkou) Fotodokumentace poškození (poškozené součástky před a po demontáži) Kopie obou stran Osvědčení o registraci vozidla, část II. (velký technický průkaz) Detailní rozpočet opravy vozidla (rozepsané náklady na opravu – časové pozice na výměnu dílů, hod. sazba oprávce, cena a čísla poškozených dílů + DPH).

takže šťastnou cestu.

zden

Přesně tak, dokonce je to nastavené tak, že když se vám něco s autem stane, nedostanete ani korunu. Tak jak je smlouva nastavená, nebudete splňovat podmínky ani za nic. Taky jsem si naběhl, a když jsem uplatňoval nárok na pojistné a volal jsem do té pojišťovny, tak větší arogantní hovado jsem ještě nepoznal. Samozřejmě jsem nepochodil. Je to od AAA pěknej podvod.

 

pojistcarlife
hodnocení

0x
Rozhodně toto pojištění nedoporučuji. Jedná se o vyhozené finance! Každý operátor pojišťovny Vám při postupu sdělí jiné informace a když již začnete vše řešit, pošlou seznam s podklady, které je nutné doplnit. Samozřejmě pak se zaseknete s autem v servisu, kde jej servis rozebere, zjisti závadu a vy čekáte na odsouhlaseni pojišťovnou, která vám to vždy s trochu jiným odůvodněním zamítne a servis platíte sami. Jen místo toho aby bylo hotové do několika dni, trvá jim to cca čtrnáctiletý dni. Vy navíc zaplatíte dvojí demontáž a rozebrání vozidla a je to postavené na hlavu. Místo aby se provedla oprava a následně pojišťovna posoudila dle doložených materiálu, že je vše dle podmínek, raději vám vše akorát zdrží a prodraží.!. Pozor na to!
milos*

Koupil jsem auto v AAA nabidli mi pojištění na poruchy Carlife Garance DELUXE. Z recenzí jsem zjistil, že to je pojistka nanic a každému ji vnucujou. Já ji nechtěl, ale i přesto jsem ji dostal do emailu s ostatními dokumenty. Nejprve vám zašlou autorizační kód na meil a sms a ten jak zdělíte jako já, tak souhlasíte, že jste si vše přečetli a souhlasíte. Je to i elektronický podpis.Ke kupní ceně auta, která je uvedená na faktuře připočítali cenu pojistky Carfile za první rok a to 22.300 Kč a tu že nemusím platit. V druhém roce mám zaplatit již 4.700 Kč a v dalším roce 3.000 Kč. Nevím kdy to bude končit.Když budete chtít smlouvu s Carlife zrušit, tak zaplatíte těch 22.300 Kč co oni jako dali, ale nedali.Dále mi byla nabídnuta elektronická klíčenka se smlouvou Defend Key Assistance za 4.900 Kč kterou jsem zaplatil,že mi bude hlídat auto a službu zámečníka na zapomenuté klíče s otevřením dveří domu nebo auta, což jsem nikdy nevyužil. Doma jsem zjistil.že klíčenka je Bluetooth s dosahem do 20ti metrů. Takže když nevyužijete zámečníka, který je jen na 1 rok, tak vám aplikace mobilu řekne kde máte doma v okruhu 20ti metů klíče, nebo slíbené auto, když necháte čip v něm,vám na parkovišti najde v okruhu 20ti metrů. Myslel jsem. že to bude nějaké GSM hllídání ale ne Bluetooth. Tak přeji hezké nákupy v AAA. Obrňte se trpělivostí a nakupujte ve dvou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]