Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fridex vře, bublá

Od: tomas4 odpovědí: 18 změna:
Dobry den, vcera jsem vsiml ze mi auto zacalo delat tohle viz odkaz..mohl by mi prosim nekdo poradit o co by mohlo jit...predem diky.. Jedna se ford focus mk2, 1,6 benzin, 85kw, ti-vct, rv2005

youtu.be/...

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jenda2*
hodnocení

0x

To dělává těsnění pod hlavou.

tomas4
hodnocení

Diky , jen me zajimali nazory lidi co.v tom.trochu vyznaji

 

automechanik
17.03.20 17:50
hodnocení

0x

Termostat

tomas4
hodnocení

Termostat je cca pul roku stary a auto se ohriva rekl bych normalne a drzi teplotu...kdyz mi nefungoval tak se to nechtelo ohrat vubec
automechanik

Zavzdušněno,nebo zanesený chladič.

tomas4
hodnocení

Takto jsem to delal.nekolikrat a i delsi dobu , to by se v tom case uz asi odvzdusnilo ne?

 

hodnocení

0x

Těsnění pod hlavou, prasklá hlava.

Odejde zanedbáním výměn náplně chlad. kapaliny, nevhodnou náplní nebo přehřátím motoru při nefunkci termostatu nebo větráku sahary (takže najít příčinu a pak vyměnit a opravit ten motor).

Btw styděl bych se za takový slovník točit video veřejně...


doplněno 17.03.20 17:59:

Více bych nejezdil. Při větší netěsnosti se kompresní tlak bude dostávat daleko více do okruhu chlad. soustavy a pak může vytlačit hadice, poškodit chladič, atd...

Už teď je vidět, že tam tlak je, protože na nejvyžším místě vytlačuje chlad, kapalinu v expanzce.

Nejhorší je úplná ztráta kapaliny, kdy se motor přestane chladit úplně a zničí se celý (někde se něco přidře vlivem přehřátí.

Trochu bych povolil víčko, aby tlak lépe unikal, ale je potřeba hlídat hladinu kapaliny. (jen pro dojetí do servisu).

tomas4
hodnocení

Prosim jen k tematu ..diky
tomas4
hodnocení

Dojel sem asi 30km domu, a teplota porad 88stupnu hlidal jsem to...ted s autem nejezdim

 

tomas4
hodnocení

A z vyfuku zadny kour nejde, da se tim neco vyloucit?

Že je to v začátku to načaté těsnění a nebo je zanesený chladič a motor se přehřívá.

Navíc tím bubláním ať už je z přehřátí nebo úniku kompresního tlaku do soustavy se v chladící soustavě tvoří vzduchové kapsy, které brání oběhu vody a stav to zhoršuje. Je třeba soustavu dobře odvzdušnit, ale ta se opětovně zavdušní, pokud se neodstraní primární příčina.

tomas4
hodnocení

Diky a jste mechanik nebo jen teoretik?

autoelektrikář, ale těsnění jsem dělal už na 7 autech. Většinou Fav, Fel, Fab (AZF,AME).

tomas4
hodnocení

Ok dekuji, omlouvam.se za otazku(praktik-teoretik) ale znam spoustu ,,znalcu,, kteri jen mluvi ale zkusenosti zadne

 

vpoho, je to hlavně pech v této situaci, aby auto nejelo.

tomas4
hodnocení

Tojo nikdo nema cas ,vsechno zavrene ,tak uvidime, jeste jednou diky

Hlavně chladící soustavu neotvírat vařící. Krom opaření hrozí fakt, že při poklesu tlaku voda ihned přejde do varu a vzduchové bubliny udělají kapsy jako izolant, kde nebude kov chlazen (nad blokem a pod hlavou) a zvýší se pravděpodobnost zkroucení vlivem přehřátí.

Přetlak posunuje bod varu stejně jako směs chladící kapaliny, která není čistou vodou a tak je bod varu dle mixu i 110C.

 

hodnocení

0x

Může to být těsnění pod hlavou, ale taky jen prasklá expanzka nebo netěsnící víčko, to byl můj případ.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]