Nejste přihlášen/a.
Těsnění pod hlavou, prasklá hlava.
Odejde zanedbáním výměn náplně chlad. kapaliny, nevhodnou náplní nebo přehřátím motoru při nefunkci termostatu nebo větráku sahary (takže najít příčinu a pak vyměnit a opravit ten motor).
Btw styděl bych se za takový slovník točit video veřejně...
Více bych nejezdil. Při větší netěsnosti se kompresní tlak bude dostávat daleko více do okruhu chlad. soustavy a pak může vytlačit hadice, poškodit chladič, atd...
Už teď je vidět, že tam tlak je, protože na nejvyžším místě vytlačuje chlad, kapalinu v expanzce.
Nejhorší je úplná ztráta kapaliny, kdy se motor přestane chladit úplně a zničí se celý (někde se něco přidře vlivem přehřátí.
Trochu bych povolil víčko, aby tlak lépe unikal, ale je potřeba hlídat hladinu kapaliny. (jen pro dojetí do servisu).
Že je to v začátku to načaté těsnění a nebo je zanesený chladič a motor se přehřívá.
Navíc tím bubláním ať už je z přehřátí nebo úniku kompresního tlaku do soustavy se v chladící soustavě tvoří vzduchové kapsy, které brání oběhu vody a stav to zhoršuje. Je třeba soustavu dobře odvzdušnit, ale ta se opětovně zavdušní, pokud se neodstraní primární příčina.
Hlavně chladící soustavu neotvírat vařící. Krom opaření hrozí fakt, že při poklesu tlaku voda ihned přejde do varu a vzduchové bubliny udělají kapsy jako izolant, kde nebude kov chlazen (nad blokem a pod hlavou) a zvýší se pravděpodobnost zkroucení vlivem přehřátí.
Přetlak posunuje bod varu stejně jako směs chladící kapaliny, která není čistou vodou a tak je bod varu dle mixu i 110C.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.