Nejste přihlášen/a.
Podle mě nemá cenu kupovat Dacii. Pokud to máte na občasné ježdění tak dejme tomu, ale v tom případě jedině novou.
Tazatel se ptá na Dacii jasně chce Dacii a Vy odpovídáte uplně jinak...Ve stylu jak se dostanu Prahy a vy odpovídátete do Prahy nejezděte lepší je to v Brně...
@jana222 - nemůžu vědět, jak dalece je obeznámen s problematikou, tak mu pomáhám ušetřit peníze.
satam: už jsem krát psal, že zkušenost mám... je to líná plečka s nulovou bezpečností, která je vhodná akorát pro někoho kdo se chce pyšnit tim, že má fungl "nové auto"...na firmě to u nás fasují dělníci, protože je to levný na nákupku..jak skončí záruka jde to pryč...
Je to marný, je to marný, je to marný ...
Nesronávej prosím Dacii pro soukromé použití, která bude mít odpovídající péči a dacii služební, do které za volant vleze každý kdo má ruce a nohy a jelikož ji bere jako spotřební materiál, dává jí tak pokouřit, že za 2 roky (po záruce) vypadá přesně tak, jak uvádíš. Jenže to je o řidičích hovadech, o ničem jiném.
ano, je to marný...ty a myslím, že pouze další 3, jejichž jméno se mi nevybavuje,ale oni se určitě v případě nouze přihlásí, jste jediní kdo to tady ten vergl furt omlouvají a vychvalují...každej jinej napíše nebrat... jak říkám...špatná bezpečnost, zdechlej motor, nulová výbava, hroznej vzhled (tohle je indiviuální)...prostě "Favorit" v moderní kastli... dát 250tis za tohle, to je raději hodím do kanálu
Tak se rozhlédni kolem sebe po silnicích. Dokkery kupují podnikatelé jako o závod, proč, to se musíš zeptat jich. Dustery a Sandera kupují jako diví běžní spotřebitelé a ve velké většině případů jsou s nimi spokojeni. Co si budeme povídat, poměr cena/výkon (tím nemyslím výkon motoru, ale užtečnost auta) nemá na českém trhu konkurenci. Myslím, že tato fakta hovoří za vše. Souhlasím, že patříš do skupiny lidí, pro které jsou tato auta nepřípustná vzhledem k jejich společenskému postavení. To, co tu blábolíš o "líné plečce s nulovou bezpečností" jen svědčí o tom, že ses zasekl a nepřipustíš, že i Dacie je auto. Ano, nemá 5 hvězd v testech bezpečnosti, ale vyrovná se spoustě vozidel renomovaných značek, která ty bys určitě odoroval a bohužel nejsi schopen připustit, že skutečnost je trochu jiná, než ta, kterou se tady snažíš hlásat. Mimochodem, o ekonomické stránce celé věci raději nemluvímm protože ta svědčí o tom, že buď rád peníze rozhazuješ, nebo nemáš o ekonomice moc šajnu.
Vzhledem k tomu, že to je Dacie tak bych nad ojetou obsolutně neuvažoval.
Tuto značku u všech modelů trápí spousta chronických závad. V kombinaci s tím, že většina lidí a firem to kupuje s tím, že to je levné "jednorázové" auto, které za 2-3 roky vyhrkají do úmoru a pak to po nich nějaký neštastník koupí.
Ze svého okolí jsem již několikrát slyšel něco jako "koupíme za pár korun Dookera/Logana a 3 roky nám tu bude jezdit bez servisu a pak ho ještě prodáme a máme auto skoro zadarmo", při letmém pohledu na palubní desku mělo auto najeto přes 90tis.km bez návštěvy servisu, tedy oleje, filtry a vše snad krom pneu z výroby.
A takto na tuto značku nahlíží velká část kupujících: tudíž raději vzít nové. Navíc někde se cena prostě promítnout musí a to v použitých materiálech a kvalitě provedení, koukal jsem jak ošoupané plasty, podlahu a jak rozvranou polubku to auto po pouhých 90tis.km (rok staré auto) umělo mít.
Pokud, ale od auta neočekáváte žádné pohodlý, téměř žádnou výbavu a je to pro vás jen nutné zlo pro přesun z bodu A do bodu B, tak věřím, že při dodržování servisu s ním můžete být relativně spokojený - ale opravdu raději nové a ne verzi s přestavbou na LPG- tyto motory od Dacie (potažmo Ranultu) trápí spousta vážných závad jejiž opravy jsou dost finančně i technicky náročné.
Mrzí mě, že se budu opakovat, ale musím reagovat na @radis a jeho bludy o motorech Renault na LPG.
1. Dacia Logan MCV 2007 na LPG ne tovární, přestavěno ihned po koupi. Na LPG najeto 420 tis. km, pak se mi ztratila z dohledu. Motor 1.6 8V, po celou dobu bez závad.
2. Dacia Logan 2011 na LPG ne tovární, přestavěno ihned po koupi. Dodnes s ním jezdím taxilsužbu, k dnešku najeto 367 tis. km. Motor 1.2 16V, po celou dobu bez závad.
3. Dacia Dokker 2015 na LPG ne tovární, přestavěno ihned po koupi. Dodnes s ním jezdí manželka taxislužbu, k dnešku najeto 244 tis. km. Motor 1.6 8V, po celou dobu bez závad.
Asi bych hlasoval pro nové auto, ten cenový rozdíl není tak brutální..a budete mít jistotu.
A jestli Vám Dacii někdo vymlouvá..to si musíte rozhodnout sám jaká jsou pro a proti.
Půjčte si ji na víkend, najeďte pár desítek či stovek kilometrů, osahejte si vše co stihnete..změřte spotřebu.
Pokud Vám to vyhouje, směle do toho.
Je to jen a pouze vaše věc v čem jste ochotný jezdit, jaké máte preference..co snesete..a co již ne.
Jen ten motor bych zcela jistě volil 74kW, když už nic silnějšího není..Ale těch 54kW bych opravdu nechtěl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.