Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zvyseny klidovy odber fiat stilo 2004 jtd 1.9

Od: nevimsiradyy odpovědí: 10 změna:
Dobry den, chtel bych se zeprat, zdali je mezi vami zkuseny autar - fiatar? Vybiji se zname na stilu baterie. Klidovy odber je 780 az 800 mah! Baterku to tedy solidne zvyka. Odpojil jsem autoradio a kleslo to na nejakych 340 az 400 mah, coz je stale dost. Chystam se o vikendu promerovat ruzne okruhy z pojistkove skrine a predem bych se chtel poradit, jestli nevite o nejakych typickych fiatackych zavadaxh, ktere by ti mohly způsobovat. Na ne bych se vice zameril. Dekuji velice za nazory. Pekny den vsem.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

0x

Základ je měřit který okruh to sosá, typickou mouchu nevim, často rádio, možná altík..

Baterku nenech vybít pod 50% kapacity, jinak jde rychel do kopru, tj. nabíjet klidně denně (nebo aspoň odpojovat baterku)

asd1

Rádio 400 mA je strašně moc, tam problém bude... Klidně i ŘJ dveří (izolace vodičů v průchodce do dveří? Možností je spousta, fakt to chce vyndavat pojistky a zjistit který okruh sosá, pak se okruh hledání výrazně zmenší...

nevimsiradyy
hodnocení

Ano, chystam se zapojit ampermetr na baterii a vytahovat jednotlive pojistky a sledovat kolisani proudu. Nasledne pri poklesu hledat dale v danem okruhu. Co me zarazi, tak je kolisani toho napeti. Kdyz bylo autoradio zapojene odebiralo cca 800mah. Po zapnuti byl odber 1.3A a po vypnuti radia 20mah. Avsak po chvilce tam naskoci zminovanych 800mah. Tak jsem ho odpojil pojistkou f39 a radio nejede ale odber je stale 400mah - tedy uz ne z radia. Zarazi me ten skok na 20mah coz by bylo v poradku ale i nasledny odber 800 resp. 400mah.. Dle toho soudim, ze se jedna neispis o zavadu na tomhle okruhu
nevimsiradyy
hodnocení

Diky za tip s tou kabelazi, ted se mi vybavuje ze ji zlobil zadni zamek na 5 dverich a mechanik ho odpojil. Tim to pry opravil a od te doby to zlobi. Vidite, jeste ze jste to napsal, za jinych okolnosti bych si na to nevzpomnel. Diky
nevimsiradyy
hodnocení

Jinak info k baterii: dnes rano nabita naplno. Po ujeti 15km a 8hodinach stani kleslo napeti na 12,3v. Alternator dobiji 14,2 A mereno na baterce.
asd1

Zámek od té doby to zlobí = jdi po tom... Zámek = obvykle kabeláž k němu (klasika pokud je průchodka do dveří tak kolem ní) nebo mikrospínače.. To kolísání může být pohybem a mění se zkratový proud, někde na připojení rádia spínaným vodičem - za spínáním (připojuje to rádio) Ale to jen věštim z koule co mě napadne..

12,3 je při neodpojené baterce (je malý odběr) celkem normální i pro nabitou baterku.. Nabíjet je třeba při 12,0 a níž.. Dobíjení 14,2 je prakticky ideální.

nevimsiradyy
hodnocení

Vyborne, dekuji za potvrzeni, zamerim se na to. Nahodou paradni tipy z te koule co se tyce mechanickych veci, tak to vse zvladnu sam ale s elektrikou si moc nerozumim. Jeste jednou dekuji
asd1

Jj, elektrika neni vidět a v autě ani nekope. Jen občas svařuje když položíš klíč na baterku *smich* To jsme na tom podobně ;)

nevimsiradyy
hodnocení

Jednou asi pred 12 lety mi v DPMB sikovne spadl kus vinglu na baterie vytazene z autobusu a to tak nestastne, ze doslo ke zkratu na kolicich. Dodneska vidim jak se ten kus zeleza v par vterinach doslova rozsvitil

 

nevimsiradyy
hodnocení

Pardon, trochu jsem si popletl v zapalu vysvetlovani veliciny. Mel jsem na mysli kolisani proudu a mA, ne mAh.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]