Nejste přihlášen/a.
1. vyměnit mechanika - tenhle neví a dělá metodou pokus omyl... Pokud padlo do nouzáku tak v paměti je zapsaná chyba. Kromě toho napoví načíst live data z čidel jestli odpovídají normálu, ideálně v okamžiku padnutí do nouzáku. Obecně plnicí tlak vzduchu (regulace turba), tlak paliva, EGR se seká, chyby v elektrice - někde studený spoj nebo špatný kontakt v konektoru. Možností je spousta.
Starší olej těžko a palivák naslepo - takhle můžeš dělat ty sám doma, ale servis by měl umět najít příčinu a ne zkoušet jestli se náhodně trefí... Olej a filtry - pokud byl termín na výměnu tak tim nic nezkazil, příště to ale můžou být díly mimo spotřebák za desítky tisíc, bude ti měnit turbo, čerpadlo, vstřiky, EGR ventily a nouzák furt bude otravovat...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.