Nejste přihlášen/a.
Křivě osazené desky nebo váznoucí čepy třmenu.
Měli to očistit ocelákem, rozhýbat pístek, namazat dosedací plochy a čepy. Očistit dosedací plochu na náboji pro kotouč, osadit odmaštěný kotouč (možná jeden zapoměli odmastit) a odzkoušet na brzdové zkušebně a ne na zákazníkovi!
Reklamujte.
Když ty přidřené čepy, které jak štakš chodí v poloze sjetých desek neočistíš a dáš desky tlusté nové, tak ty čepy budou v jiné pracovní poloze, kde už po létech budou rezavé a začnou drhnout - tedy po opravě, když to dělá pako nebo laik.
Vyreklamuj to.
Nějaká hrubá chyba při výměně brzd - křivý desky resp. blbě očištěná dosedací plocha pro desku (zbytek staré desky a nová pak je křivě a nesedí celou plochou), seklý třmen atd.
Po vyreklamování bych zajel na STK na válce a ještě bych změřil házivost kotouče hodinkama nebo aspoň "škrtátkem" podobně jako se centrujou kola na picyglu - předejdeš zvlnění kotoučů. Evidentně tam jsou lemplové, tak jim musíš stát za zadkem, všechno kontrolovat a blbě udělané jim házet na hlavu. Nebo to zaplatit a pak to za ně předělat
Silenty ramen nebo čepy by to dělaly i s původníma brzdama..
Na 90% to jsou vymlácené čepy řízení popř. ramene. Při brzdění se změní geometrie právě tou vůlí a kolo uhne. Ještě to poznáte tak, že na 3. stupeň při jízdě přidejte plyn a uberte. Pokud bude auto cestovat do stran, je to výše uvedený problém. Váznutí pístu ve třmenu se projevuje zahříváním brzdového kotouče při běžné jízdě na rovině, kdy se nevrátí o těch několik desetin mm. Desky křivě nebudou namontovány, tlak je srovná při prvním sešlápnutí pedálu a ani by při montování nešel třmen nasadit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.