Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Při brzdění táhne do strany

Od: standa33 odpovědí: 10 změna:
Dnes mi při garancni prohlídce měnili u Fabie komplet brzdy. Ujel jsem s tím teď v kuse cca 200km a auto při brzdění táhne do prava. Je to znát jen ve vyšších rychlostech, napr na dálnici. Když sundam nohu z brzdoveho pedálu, tak se auto opět srovná zpět. Napr při postupném brzdění ve 150kmh je celkem obtížné auto udržet v pruhu. Před výměnou brzd to toto nedelalo. Když se nebrzdí tak auto netáhne do strany. Nějaký nápad co by mohlo být na vině?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar dabel
Já bych to jel reklamovat jinou možnost nevidim
To vypada že to jedno kolo nebrzdí
Vem to na šotolinu rozjed dupni na brzdy a jukni který kolo nepíše - nedělá brzdnou stopu

 

hodnocení

3x

Křivě osazené desky nebo váznoucí čepy třmenu.

Měli to očistit ocelákem, rozhýbat pístek, namazat dosedací plochy a čepy. Očistit dosedací plochu na náboji pro kotouč, osadit odmaštěný kotouč (možná jeden zapoměli odmastit) a odzkoušet na brzdové zkušebně a ne na zákazníkovi!

Reklamujte.

Nevím ale váznoucí čepy třmenu by se projevovali i před opravou nebo snad až po opravě?

Když ty přidřené čepy, které jak štakš chodí v poloze sjetých desek neočistíš a dáš desky tlusté nové, tak ty čepy budou v jiné pracovní poloze, kde už po létech budou rezavé a začnou drhnout - tedy po opravě, když to dělá pako nebo laik.

Dík za odpo.To mne nenapadlo,kontroluji to automaticky.

Já taky, ale měl jsem různé kolegy v kolektivu, kteří to snad dělali poprvé a to byl autorizák...

 

asd1
hodnocení

1x

Vyreklamuj to.

Nějaká hrubá chyba při výměně brzd - křivý desky resp. blbě očištěná dosedací plocha pro desku (zbytek staré desky a nová pak je křivě a nesedí celou plochou), seklý třmen atd.

Po vyreklamování bych zajel na STK na válce a ještě bych změřil házivost kotouče hodinkama nebo aspoň "škrtátkem" podobně jako se centrujou kola na picyglu - předejdeš zvlnění kotoučů. Evidentně tam jsou lemplové, tak jim musíš stát za zadkem, všechno kontrolovat a blbě udělané jim házet na hlavu. Nebo to zaplatit a pak to za ně předělat *smich*

Silenty ramen nebo čepy by to dělaly i s původníma brzdama..

 

jenda2*
hodnocení

0x

Na 90% to jsou vymlácené čepy řízení popř. ramene. Při brzdění se změní geometrie právě tou vůlí a kolo uhne. Ještě to poznáte tak, že na 3. stupeň při jízdě přidejte plyn a uberte. Pokud bude auto cestovat do stran, je to výše uvedený problém. Váznutí pístu ve třmenu se projevuje zahříváním brzdového kotouče při běžné jízdě na rovině, kdy se nevrátí o těch několik desetin mm. Desky křivě nebudou namontovány, tlak je srovná při prvním sešlápnutí pedálu a ani by při montování nešel třmen nasadit.

Před opravou to nědělalo takže není nic s čepy řízené ale něco se špatnou motáží-opravou brzd!

Diesel: *palec* Taky si myslím, že ramenům nic nebude. Ani silentům v nich.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]