Nejste přihlášen/a.
Ten Váš lakýrník má naprostou pravdu vyhodíte peníze jen do kanálu.Cenu a hodnotu auta tím nezvýšitě akorát Vy budete mít jen dobrý pocit a srdíčko klid.
A za 2 dni se muže stát že někde zaparkujete a budete tam mít nějaký "dárek" znova
To co chcete dělat za fušeřinu je blbost.Nic s tím neošetříte ničemu nezabráníte a budete to až to tam namatláte a nastříkáte přitahovat oči ješt víc jako pěst na oko.
Já bych na tak starém voze tyhle kosmetický bebíčka nechal být.
Koupit správný odstín barvy, což je bohužel asi ve spreji (nebo sehnat od lakýrníka do skleničky), škrábanec odmastit, pořádně zatřepat sprejem, trochu vyšplíchnout bokem, pak našplíchat loužičku do víčka, nebo misky, zamíchat a špičkou velmi jemného štětečku přesně bez přetahování, stíkání a kapek milimetr po milimetru "vyťupat" místa, kde je lak vyškráblý až na bílý podklad. Ale až bude aspoň 20°C, sluníčko a sucho. Výhodou je, že i kyž jste třeba patlal a nepovede se vám to, snadno to ředidlem odstraníte.
Dělám si takto jednou za čas i u přední kapoty rozstřílené od rychlé jízdy, kde se jedná o desítky dírek. Lze to i špejlí ořezanou do špičky a lehce roztřepenou, jakoby "vyrazítkovat". Náklady 150 Kč (pokud už barvu máte, tak 0 Kč) a pár minut práce, takže mi to i u starého auta celkem vždy na jaře stojí za to, aby přes léto vypadalo líp.
Jakékoli pokusy o lokální přešplíchání vedou k vditelným hnusným velkým flekům. Hlavně u metalízy i u přesně stejného odstínu nikdy nedosáhnete stejné optické hloubky laku a položení šupinek, vždy je lokální oprava šlícháním vidět, pokud nevede až ke kraji či nějakému lomu a z drobného kazu je velká šmouha.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.