Nejste přihlášen/a.
Pro začátek postačí ten nejobyčejnější multimetr a měřit napětí při nastartovaném. Mělo by být kolem 14V.
Pokud nevíš, tak autoelektrikář.. Jinak voltmetrem palubní napětí při volnoběhu i v otáčkách se zátěží.. Určitě přebíjí = reg. napětí, přechoďáky apod.
Ty šumící bublinky jsou vodík + kyslík, tak bacha na jiskření a výbuchy A všechno politý kyseliou neutralizuj, jinak to rychle shnije.. Ruplou baterku vyhodit, teče z toho kyselina...
Ano, to bude ono... Kupte nový, nebo ho nechte někým spravit, ale myslím, že se to nevyplatí...
Ještě doplněk: je to to "nečitelný"pozinkovaný, kde vidíte označení H1AV2A. Ale asi to fakt dejte na opravu někomu, kdo ví...
Ten bílej plast je kondenzátor se zenerovou diodou. Hlídají přepětí a odrušení.
To plechové s drátkem je regulátor. Doporučuji koupit v kelly HUCO Germany.
Ostatní regulátory jsou docela šmejdy. Hlavně VIKA (dokáže udělat i požár na autech).
Objednací kód XS 115901253B Autokelly HUCO regulátor Felicia.
Pozn.: Vydím altík z Favorita s diodovým můstekm pro Felicie. Pozor, zda se nezkratuje ten Faston o obal na druhém konci. Strašný bastl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.