Našel sem popis na fabii polo bude asi stejný Vag adresa 44 servořízení Blok měřených hodnot pole 002 1 okno-0 stupnú - točit volantem pokud se nic neděje a je stale 0 snimač k.o Otáčky motoru serva by měli bejt kolem 1330 otaček A odběr proudu při zatačení cca 30-60A Pokud je odběr 6-10A tak je v nádobce málo oleje
Začal bych dolitim oleje do serva, pokud chybí, a pokračoval bych návštěvou servisu. doplněno 17.02.20 13:53: Olej byl určen pro servořízení? Dolil jste ho do správné nádoby? Vymazal chybu a znovu naběhla? No tak teď ještě změnit servis na ten, kde vám to opraví. Já bych předpokládal závadu na servu. doplněno 17.02.20 13:54: Mimochodem, bez komunikace asi znamená chybu na cestě... Třeba překousnutí káblíku tučňákem.
Jsou tam jasné závady v elektrice. Zkontrolovat svorky 30 a 15!
Projít i 31. Pak v bloku hodnot serva sledovat, zda finguje snímač úhlu natočení volantu. Dále by nebylo od věci proměřit ohmicky CAN ten vysokorychlostní (motor,ABS,servo,budíky)
Ja u fabie po problemech s cidlem volantu prekodoval budiky na verzi vybavy bez serva a cidlo odpojil. Kontrolka tak nesviti a servo uz nekolik let jede v nouzaku na minimalni posilovani ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.