Nejste přihlášen/a.
Pokud nejde povolit ani klíčem (dobrý je řetězový na čtyřhran goly,dále jsou finty s kl.řemenem ...)na fiiltry tak pomůže masivní šroubovák a propíchnout a pak to jde. Když to nejde mírným násilím,pak to jde větším násilím!
JInak -nejprve se motor prohřeje,pak se vypustí olej z vany ,nechá vykapat a mezitím se odšroubí ftr.
Záleží jak moc je promackly, spise bych použil sílu a pomoci nářadí ho odstranil. Nejlépe stahovak na to určeny případně kleště nebo i majzlik s kladivem a trochu pootočit, následně se vytočí rukou ...
Potřebuju dojet 28 km do servisu. Taky doufám že by to vadit nemuselo, ale pak mě přepadla nejistota a fakt nerad bych kvůli tomu měl problém s motorem. Snahu jsme vyvinuli víc než velkou a to za použití všemožných udělátek (klíčů na filtry apod.). Je to tam utažený až hrůza. Ono bych poznal přes kontrolku na budíku kdyby to nějak špatně mazalo? Děkuju.
Nesmíš se s tim patlat.. Pokud máš klíč na filtry tak ho pořádně utáhni příp. podlož gumou/ hadrem a zaber. Nebo ho propíchni šroubovákem skrz a zaber za šroubovák příp. na šroubovák ještě nasadíš trubku. Vůbec se toho neboj...
Servis udělá úplně to samý a vesele to vyúčtuje..
Mmch. nejdřív se vypouští olej a pak sundavá filtr - to chceš na dojetí do servisu nalít zpátky starý olej s bordelem? Nebo nový a pak ho znova měnit?
Jj, to vím, zkoušel jsem právě ale prvně před vypuštěním oleje zda vůbec ten filtr půjde povolit (jakože bych ho pak jen normálně dotáhl, zahřál motor a pak až vypustil přes šroub a vyndal filtr).
Vyloženě takto ho zničit nemůžu protože mám moc málo místa na manipulaci a zvedák mě auto nezvedne do takové výšky, že bych se tam mohl lépe pohybovat. A na destrukci filtru prostě fakt nemám nervy (představa že i po propíchnutí s tím nepůjde otočit mě děsí).
Takže s platbou v servisu už hold počítám. Ale určitě si tam budu chtít ten filtr pak dotáhnout sám.
Jde mě prostě ale jen o to, zda ta promáčklinka na jedné straně filtru nevadí správné funkci (aspoň na dojetí do servisu).
Se toho neboj, tyčkou skrz to povolíš na 100% a jak pootočíš tak pak už jde dobře... Klíč na filtr podlož gumou (nevim jakej máš) a neboj se zabrat, příp. taky nasaď páku...
Malá promáčklina nevadí.
Pokud lezeš pod auto, tak nespoléhat na zvedák ale podložit aby tě nerozpláclo, minimálně kola pod prahy.. (Ale to předpokládám víš). Víc místa se dá najet někam nad příkop nebo dvě fošny + pár cihel atd.
V pohodě.
Ale bojíš se toho úplně zbytečně... Prostě zaber a povolíš to v pohodě... Klíč na filtr pořádně utáhni, pomůže odmastit, podložit pruhem gumy.. Asi máš levný na 2 věci...
Nebo ten šroubovák - klasický osvědčený způsob...
Ježiš co řešíš? Vezmi šroubovák (velký plochý) a kladivo a jak hřebík ho probodni do toho filtru a povolíš napoprvé. Místa habaděj.
Dotahuj nový rukama a ne klíčem. Namaž kapkou oleje těsnění nového filtru, odmasti si ruce benzínem a nový filtr otři taky benzínem a nechej zavadnout (odvětrat). Pak ti neproklouznou ruce a krásně ho na cit silně dotáhneš a máš hotovo.
Kdyby si s filtrem takto někdo hrál, tak moc aut v servisu neudělá a pro motor je důležitý nový s čistou vložkou.
Tak šup směle do toho a pak kldině dej fotku, jak ti to dopadlo
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.