Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vafuk / emise

Od: paboz® odpovědí: 8 změna:

neuspesna ucast na mereni emisi.Na poprve bylo receno ze nekde musi byt dira.Tak nasledoval druhy pokus.Technik mel pravdu v jednom miste dirka velikosti spendlikove hlavicky,lechce se dala najit trubka byla cela v tom miste okourena.

Tak se proslo cele potrubi,tlumic a nikde uz zadna netesnost neodhalena.Pri druhe navsteve,porad neco je spatne.Technik zkusil nacpat hadr do vyfuku kolem sondy .Zkusil zkusebne zmerit.Tedkom by to bylo v poradku zdelil,ale tak vam to nemuzu udelat nebudu riskovat.V tom ho chapu.Co by stim mohlo byt? Pokrcil rameny ze nevi.

Udivila me jedna vec .Myslel jsem ze kdyz se pricpe vyfuk tak motor chcipne.

Kde muzu byt chyba,ze pro kladny vysledek mereni stacilo narvat hadru do vyfuku.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Při ucpání výfuku, budou někde ucházet tlakem výfukové plyny. Těsněním mezi přírubama, vlnovcem,prohnilou trubkou. pertlem obalů tlumičů, lambdou,atd...

 

mak*
hodnocení

1x

Když bude výfuk dokonale utěsněn, tak buď motor chcípne, nebo to roztrhne výfuk. Ale jednak hadr není dokonalé utěsnění a jednak to asi stále ještě někde utíká, třeba na hodní straně, kde to není vidět. Doporučuji to doma zas ucpat hadrem a zkoumat, odkud se kouří.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Nechápou ten postup-po opravě pak měření vyhovělo a přesto nevyhovuje?!

hodnocení

psal jsem ze po oprave (Pegueot 206) oprava diry provedena objimkou + vymena konickeho tesneni na pruznem spoji.Vlnovec tam neni.

Pri mereni bylo receno ze je tam zlepseni,kdyz pricpal vyfuk hadrou tak zdelil ze nyni by mereni vyhohovovalo.Ale nemuze to tak provest.

 

hodnocení

0x
Když nenapíšete, o jaké se jedná auto, tak nemůžeme vědět, co tam máte. Krom prorezlých děr může být vadný vlnovec, nebo různé spoje.
Jeden člověk hadrou ucpává výfuk a druhý vleze pod auto a sluchem i dlaní hledá místo, kde to funí. Když tam byla jedna dírka, budou tam klidně i další.
hodnocení

bohuzel zadna jina dira uz tam neni.Po pricpani vyfuku v kterem byla zastrcena merici sonda bylo mereni vyhovujici.Az na ten hadr:(

Pegueot 206 1,1

U tohoto motoru snad není ano možné neprojít emisemi.Jak na tom je pažoutík? Byl záhřátý na provozní teplotu-prohnal jste ho před emisema?.

Prostě-najít kde to foukám i když myslíte že mne, a druhá věc,změntě STK! Minule mi na utě taky tvrdil,že to někde fouká i když na první to bylo OK! nelenil a na lince pak vlezl pod auto a čuměl jak péro z gauče- výfuk pěkně stíbřitý(pravidelně když se objeví náznakl rzi -šmirgl a stříbřenka na kamne to jistí.Pak vždy vidím kde funí-a procházel jsem to vždy cca měsíc před Tk.) nikde stoopa uníku.ještě nechal nastartpovat a opět zkoumal-NIC nenašel,jen prudil-a díky jeho přístup jsem tam už nikdy nejel.A nejsem sám vím o vícero lidech co tam přestali jezdit-dokoncekamarád mechanik,který tam jezdil asi tak 4x do týdne.

I ty nové díly musí sednout. Nemusí těsnit hned po montáži. Typicky třeba takové ty grafitové kroužky na pružných spojích.

Tam, kde je spona a trubka v trubce se musí použít i těsnící pasta.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]