Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Fabia 1.2 HTp

Od: rhadley® odpovědí: 13 změna:
Zdravím, odešla mi skrtici klapka.. tak jsem ji nastavil a po ujeti par metru se to zase objevilo a nechce to vůbec jet .. Nevíte jak pokračovat dal? Děkuji.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Pokud odešla nezbyde ti nic jinyho než sehnat novou nebo jinou funkční a tu použitou samozřejmě vyčistit a nastavit vagem
hodnocení

Objednal jsem novou a furt to děla ..
asd1

Zjistit co opravdu odešlo...

hodnocení

VAG mi píše skrtici klapka .. nejsem debil Dělal jsem i základní nastaveni ...

Nejsi debil. VAG je debil.

asd1

*smich* VAG něco píše, ale skutečná příčina může být úplně jinde. Ty měníš klapku a on to bude přechoďák v konektoru... Jak tu ale padlo - nejsi debil, VAG je debil. Ale nezoufej, stejně jako ty (metoda pokus - omyl) postupuje většina servisů a ještě přihodí za "práci"...

koukni do kabeláže na levém podběhu je pod baterii a filtrboxem

kabely rozizoluj a prohlídni kabek po kabelu zda neni schnilí

 

hodnocení

0x
avatar mara21

Zdravím,odkud si odjednával škrící klapku,nebo číslo?Při správně nastavení musí ukazovat v kanalu 060 čtvrtí řádek ADP.OK


doplněno 14.02.20 16:21:

Tak ono to bude,pár km takoví divní.Auto může špatně jet,nebo může být i větší spotřeba.Ona se ještě musí přispůsbit a naučit se čist hodnoty.

hodnocení

Od Kelly VDO .. Vymazal jsem hodnoty a udělal základní nastaveni v 060 a ADP bylo OK .. Akorát po chcipnuti to naskocilo znovu... tak jsem prolezl elektriku a vypadalo vše v klidku ... Zatím to teď jede .. tak uvidíme no Ale je divny, ze to nejelo a najednou to jede...

 

hodnocení

0x

Může být vadná kabeláž nebo oxidace v konektorech. U Fabie 1 běžný jev.

VAG je debil? No a co potom mechoši, kteří mění a mají VAG jen na mazání závad :-D.

Může být i vadná ECU. Nic vyjímečného, ale není to časté.

hodnocení

Toho se prave ze bojíme no .. aby to nebyla řidiči jednotka ...
asd1

Tak vezmeš z vrakáče za pětiilo jinou funkční... Nejdřív projdi kabeláž a konektory, to je asi nejpravděpodobnější... Akorát se to blbě hledá, chce to schema a umět měřit...

Ona je nějak nedostupná či drahá? Co si ji někde vypujčit a přizpůsobit VAGem na své jen na zkoušku.

Řešil jsem jen zatím jednou takový problém. Byly uvnitř ECU studené spoje. Stačilo proletovat konekotr, mosfety a procesor. Naštěstí jsem si poradil sám a bylo to u monotronicka jednotka Bosch.

Jinak v dílenské příručce je to i jedno z možných řešení, když všechno selže. Zaměřil bych se na tu kabeláž a konektory. Snad u těch tříválců byl problém, že pohym motoru dokonce tahal silně za svazek a přetrhával dráty (pokud zrovna nehnili u podběhu (levý přední tlumič v mot. prostoru).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]