Nejste přihlášen/a.
VAG něco píše, ale skutečná příčina může být úplně jinde. Ty měníš klapku a on to bude přechoďák v konektoru... Jak tu ale padlo - nejsi debil, VAG je debil. Ale nezoufej, stejně jako ty (metoda pokus - omyl) postupuje většina servisů a ještě přihodí za "práci"...
Zdravím,odkud si odjednával škrící klapku,nebo číslo?Při správně nastavení musí ukazovat v kanalu 060 čtvrtí řádek ADP.OK
Tak ono to bude,pár km takoví divní.Auto může špatně jet,nebo může být i větší spotřeba.Ona se ještě musí přispůsbit a naučit se čist hodnoty.
Může být vadná kabeláž nebo oxidace v konektorech. U Fabie 1 běžný jev.
VAG je debil? No a co potom mechoši, kteří mění a mají VAG jen na mazání závad .
Může být i vadná ECU. Nic vyjímečného, ale není to časté.
Tak vezmeš z vrakáče za pětiilo jinou funkční... Nejdřív projdi kabeláž a konektory, to je asi nejpravděpodobnější... Akorát se to blbě hledá, chce to schema a umět měřit...
Ona je nějak nedostupná či drahá? Co si ji někde vypujčit a přizpůsobit VAGem na své jen na zkoušku.
Řešil jsem jen zatím jednou takový problém. Byly uvnitř ECU studené spoje. Stačilo proletovat konekotr, mosfety a procesor. Naštěstí jsem si poradil sám a bylo to u monotronicka jednotka Bosch.
Jinak v dílenské příručce je to i jedno z možných řešení, když všechno selže. Zaměřil bych se na tu kabeláž a konektory. Snad u těch tříválců byl problém, že pohym motoru dokonce tahal silně za svazek a přetrhával dráty (pokud zrovna nehnili u podběhu (levý přední tlumič v mot. prostoru).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.