Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím o radu. Zvažuji koupi vozu, rozpočet 50-70 tis.Kč
Co byste prosím doporučili? Nechci žádný trhač asfaltu, ani frajerské auto. Hledám relativně spolehlivé auto s malou poruchovostí, tj. starší, nadbytečností zbavený model s dobrou antikorozní úpravou. Motor typu MPi, a spotřeba tak max. 7-8 litrů/100km. Nemusí být extra výkonný model, ale ne líný 5ti dvéřový model. Co se spolehlivosti a jednoduchosti servisu týče něco jako Felicia jen v modernějším a bezpečnějším kabátku. Plánovaný nájezd 10-20 tis. km za rok.
Poradí někdo pár dobrých tipů, modelů, vč. motorizace a ročníku?
Děkuji
Já bych ani tak neřešil značku auta a motor.V této cenové relaci je to jedno a hlavně je to LOTERIE.
Zaměřte se dukladně pokud to pujde na čitelný puvod auta a jeho historii.Kdo s tím jezdil a pořádnou kontrolu vozu před koupí atd.
Jestli se to bude jmenovat Škoda,Mercedes,Dacia,Citroen nebo Volvo je v tomto stáří a cenně opravdu uplně vedlejší.
Ale jde, ono totiž Volvo za 50k bude vrána před smrtí co bude žrát prachy, Dacia za 50k bude v luxusním stavu a nějakou službu ještě udělá
asd1,satam: Tak z tohodle pohledu asi ano .
Ale pokud se o auto pečuje, tak si stojím za tím, že nikoliv. Ale to jsou vyjímky v ČR. Stačí, když v práci vidím vybydlená Berlinga nebo Dokkery po 2 letech. Kvalita materiálů nikde. Proto taky Dacia v plné palbě (Dokker) je tuším za 330 000kč, že?
fabia 1.4 MPi 50 kW - vylepšený motor z felicie , o 150 kg tězší než felda takže o to línější
fabia 1.4 16V 55 kW, 59 kW - lepší volba, ,modernizovaný motor 59kw poznáte podle menšího plastového krytu motoru
vyhnul bych se motorizaci 1.4 benzin 74 kW kvůli blbě odstupňované převodovce, výkon se tam "honí" otáčkami a to se negativně projevuje na spotřebě
fabia 2 - 1.4 16V 63kW - ještě lepší volba, chce to najít kousek v dobrém tehcnickém stavu, ale ten nebude za 70
rád bych si přečetl tu pohádku o té spotřebě...to mě zajímá ... s tím autem se dá jezdít za běžných 6,5l na delší trasy...rozdíl ve spotřebě mezi 55kw a 74kw je nulový...výkonostně je 74kw lepší a je logické, že to bude jinak zpřevodované...na to nemusí být člověk odborník...máme v rodině obě motorizace, řídím a servisuji pravidelně obě...vím co říkám...a mimochodem..té slavné Fabii II 1,4 16v tá ta jedničková na prdel a to se ani nemusím snažit...mám ozkoušené...do dneška to kamarád nemůže překousnout..
Co jsem s ní jezdil tak brala ca 7. Kombík Focus 1,6 74 kW si při podobný jízdě bere o litr míň, dálky ve 4 lidech v pohodě kolem 6 a má mnohem příjemnější motor... Fobie v malých otáčkách úplně chcíplá, aby trochu jela tak se musí točit a pak žere...
A obecně Škodofka je na danou kvalitu hodně předražená, poruchovost žádný zázrak ale úplně normální, taky má dost much (zlatej Ford a to myslim vážně)
zrovna zvažuji v dohledné době o prodeji své Fabie...muchy to má, ale jinak je to spolehlivé a udržované auto... 1,4 16V 74kw
zas nějakej chytrák co tomu rozumí jak koza petrželi? tohle je nejlepší benzín motor co v tom autě může být...a jestli mě tu chceš přesvědčovat o opaku..tak si nejdřív něco naštuduj...
Nejlepší je dvoulitr. Akorát dost žere Pak bych viděl 1,4 63 kW, pak ty slabší 1,4 55kW a až za nima verze 74 kW.. Ale že by ty motory byly extra zázrak to si nemyslim, spíš takový průměr. Lepší jsou v rámci koncernu (v porovnání s paskvilama jako HTP nebo první TSI s řetězem...
asd: když se dělala F1 tak žádné tsi nebyly až když v době F2 a to byly průserové motory 1,2...a 2l byl akorát F1 2,0MPI a to nebyla žádná sláva...
Tak dotaz neni na první Fobii ale na auto do 70k.. Náhodou ten dvoulitr jede pěkně a moc se nesype. Žralo to kolem 8L, při úsporné jízdě kolem 7. A snad jediná Fabka která byla živá a neskákala jak koza (to skáče i F3)
HTP hlavně ty první - to jde označit jako pokusy na lidech a vůbec nechápu proč to do Fobie vůbec cpali - i bez poruch to je parodie na motor.. Projeď se v 1,2 44kW od Fiatu a 1,2 44 kW od Schade aneb najdi 10 rozdílů..
Hlavně že výrobce ty úpravy platí Přitom to muselo odcházet už při vývoji... Těch much TSI mělo víc, např. spotřeba oleje atd. Samozřejmě fabrika ti umožní vyměnit si tam písty/ kruhy za lepší a i tě to milostivě nechá zaplatit... A ty novější "vychytané" koukni třeba na cenu rozvodů nebo i čehokoliv co se potento... To jako starší mít nechceš
danys: No myslím, že to nemá dále cenu rozebírat...evidetnně víš prd a nebo děláš prostě jen trolla...být to jiný koncern a jiný motor, možná ti dám za pravdu, protože do těch nevidím a ani mě nezajímají...ale buď prosím té lásky...a nehádej se se mnou o Fabiích potažmo o motorech VW...
vezmu to trochu z jiné strany...kdyby ten motor, byl jak tvrdíš byl takovej průser...myslíš, že by ho bylo v bazarech jako šafránu? Vždycky je v bazarech ve velkým množství to, co nikdo nechce . Což je v případě F1 motory MPI, HTP...16v tam najdeš málo a 74kw ještě míň... kdybych zabrousil do současnosti tak je to 1,5TSI...taky takovej zmetek línej...takže asi tak...
Já jsem před (skoro) třemi lety koupil za 47 000 Piasso r 2003 1.6 benzín+CNG autobazarem přímo dovezené z Itálie. Volil jsem to protože je to vyšší auto a já i přítelkyně už jsme starší a nízká auta nám nedělají dobře. Sekundárně se projevila jiná výhodná vlastnost této karoserie - neuvěřitelné množství odkládacích prostorů v kabině. Pár tisíc jsem dal servisákovi za preventivní opravu - rozvody, ložiska, spojka. A pak ještě byl časem problém s termostatem a jakýmsi relátkem. Loni to chtělo za pár tisíc přední ramena a čepy. Od začátku jsem najel 99 tisíc kilometrů, dvakrát to naboural a jednou mě kvůli termostatu dotáhli z Maďarska domů. Tyto problémy pokrylo kvalitní pojištění, rozhodně s pojištěním nejsem v mínusu. Klidně bych do toho auta šel znovu, jen bych se snažil aby to byla jiná barva než černá.
Teď se pomalu chystám na dalších 4000 kilometrů přes Ukrajinu, Moldávii a Rumunsko.
Takže když něco koupíš, rozhodně počítej s 10-20 tisíci za nějaké preventivní opravy. Podle mne není vhodné chodit do firemního servisu, alespoň mne odborníci v Citroenu vůbec o své odbornosti nepřesvědčili.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.