Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vůz v cenové relaci 50-70tis. Kč

Od: kupec odpovědí: 32 změna:

Dobrý den, prosím o radu. Zvažuji koupi vozu, rozpočet 50-70 tis.Kč

Co byste prosím doporučili? Nechci žádný trhač asfaltu, ani frajerské auto. Hledám relativně spolehlivé auto s malou poruchovostí, tj. starší, nadbytečností zbavený model s dobrou antikorozní úpravou. Motor typu MPi, a spotřeba tak max. 7-8 litrů/100km. Nemusí být extra výkonný model, ale ne líný 5ti dvéřový model. Co se spolehlivosti a jednoduchosti servisu týče něco jako Felicia jen v modernějším a bezpečnějším kabátku. Plánovaný nájezd 10-20 tis. km za rok.

Poradí někdo pár dobrých tipů, modelů, vč. motorizace a ročníku?

Děkuji

 

 

32 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Já bych ani tak neřešil značku auta a motor.V této cenové relaci je to jedno a hlavně je to LOTERIE.

Zaměřte se dukladně pokud to pujde na čitelný puvod auta a jeho historii.Kdo s tím jezdil a pořádnou kontrolu vozu před koupí atd.

Jestli se to bude jmenovat Škoda,Mercedes,Dacia,Citroen nebo Volvo je v tomto stáří a cenně opravdu uplně vedlejší.

Možná v rámci koncernu, ale nejde srovnávat Volva a Dacie proboha...*zed*

Ale jde. Jenže o nich musíš něco vědět!

krtek*

to opravdu nejde*smich2*

asd1

Ale jde, ono totiž Volvo za 50k bude vrána před smrtí co bude žrát prachy, Dacia za 50k bude v luxusním stavu a nějakou službu ještě udělá *smich*

11.02.20 16:01

asd1,satam: Tak z tohodle pohledu asi ano :-D.

Ale pokud se o auto pečuje, tak si stojím za tím, že nikoliv. Ale to jsou vyjímky v ČR. Stačí, když v práci vidím vybydlená Berlinga nebo Dokkery po 2 letech. Kvalita materiálů nikde. Proto taky Dacia v plné palbě (Dokker) je tuším za 330 000kč, že?

A co řekneš na velmi zachovalého 5letého Dokkera s 240 tis. km, bez stop koroze, olej 1l/20 tis. km? Myslíš, že je vybydlený?

Vybydlenost dělají lidi a né km. Když by nebyl, tak bych ho klidně bral.

Uhodil jsi hlavičkou o hřebíček! Přesně vo tom to totiž je*ua*

 

hodnocení

1x

Za ty peníze to chce především - štěstí ..

 

xenofob
hodnocení

0x

fabia 1.4 MPi 50 kW - vylepšený motor z felicie , o 150 kg tězší než felda takže o to línější

fabia 1.4 16V 55 kW, 59 kW - lepší volba, ,modernizovaný motor 59kw poznáte podle menšího plastového krytu motoru

vyhnul bych se motorizaci 1.4 benzin 74 kW kvůli blbě odstupňované převodovce, výkon se tam "honí" otáčkami a to se negativně projevuje na spotřebě

fabia 2 - 1.4 16V 63kW - ještě lepší volba, chce to najít kousek v dobrém tehcnickém stavu, ale ten nebude za 70

krtek*

rád bych si přečetl tu pohádku o té spotřebě...to mě zajímá :)*zmateny*... s tím autem se dá jezdít za běžných 6,5l na delší trasy...rozdíl ve spotřebě mezi 55kw a 74kw je nulový...výkonostně je 74kw lepší a je logické, že to bude jinak zpřevodované...na to nemusí být člověk odborník...máme v rodině obě motorizace, řídím a servisuji pravidelně obě...vím co říkám...a mimochodem..té slavné Fabii II 1,4 16v tá ta jedničková na prdel a to se ani nemusím snažit...mám ozkoušené...do dneška to kamarád nemůže překousnout..:-D

asd1

Co jsem s ní jezdil tak brala ca 7. Kombík Focus 1,6 74 kW si při podobný jízdě bere o litr míň, dálky ve 4 lidech v pohodě kolem 6 a má mnohem příjemnější motor... Fobie v malých otáčkách úplně chcíplá, aby trochu jela tak se musí točit a pak žere...

A obecně Škodofka je na danou kvalitu hodně předražená, poruchovost žádný zázrak ale úplně normální, taky má dost much (zlatej Ford *smich* a to myslim vážně)

 

krtek*
hodnocení

0x

zrovna zvažuji v dohledné době o prodeji své Fabie...muchy to má, ale jinak je to spolehlivé a udržované auto... ;) 1,4 16V 74kw

danys*
S tímhle motorem to nechceš ani za odvoz :-D
krtek*

zas nějakej chytrák co tomu rozumí jak koza petrželi?:) tohle je nejlepší benzín motor co v tom autě může být...a jestli mě tu chceš přesvědčovat o opaku..tak si nejdřív něco naštuduj...

asd1

Nejlepší je dvoulitr. Akorát dost žere *smich* Pak bych viděl 1,4 63 kW, pak ty slabší 1,4 55kW a až za nima verze 74 kW.. Ale že by ty motory byly extra zázrak to si nemyslim, spíš takový průměr. Lepší jsou v rámci koncernu (v porovnání s paskvilama jako HTP nebo první TSI s řetězem...

krtek*

asd: když se dělala F1 tak žádné tsi nebyly až když v době F2 a to byly průserové motory 1,2...a 2l byl akorát F1 2,0MPI a to nebyla žádná sláva...

asd1

Tak dotaz neni na první Fobii ale na auto do 70k.. Náhodou ten dvoulitr jede pěkně a moc se nesype. Žralo to kolem 8L, při úsporné jízdě kolem 7. A snad jediná Fabka která byla živá a neskákala jak koza (to skáče i F3)

HTP hlavně ty první - to jde označit jako pokusy na lidech a vůbec nechápu proč to do Fobie vůbec cpali - i bez poruch to je parodie na motor.. Projeď se v 1,2 44kW od Fiatu a 1,2 44 kW od Schade aneb najdi 10 rozdílů..

Na prvním TSI uděláš znovu rozvody a nové sady odstraňují onen problém s přeskočením a máš klid.

asd1

Hlavně že výrobce ty úpravy platí *smich* Přitom to muselo odcházet už při vývoji... Těch much TSI mělo víc, např. spotřeba oleje atd. Samozřejmě fabrika ti umožní vyměnit si tam písty/ kruhy za lepší a i tě to milostivě nechá zaplatit... A ty novější "vychytané" koukni třeba na cenu rozvodů nebo i čehokoliv co se potento... To jako starší mít nechceš *smich*

danys*
Z těch starých verků to je prostě nejhorší motorizace po HTP :-D
Ale máš to ty tak to je super, jak typický český Pepík.. hlavně,že to kámoš ještě teď rozdejchává :-D
Jinak jak píšeš, dvoulitr žádná sláva, ale pořád lepší než 1,4 74kw
krtek*

danys: No myslím, že to nemá dále cenu rozebírat...evidetnně víš prd a nebo děláš prostě jen trolla...být to jiný koncern a jiný motor, možná ti dám za pravdu, protože do těch nevidím a ani mě nezajímají...ale buď prosím té lásky...a nehádej se se mnou o Fabiích potažmo o motorech VW...

vezmu to trochu z jiné strany...kdyby ten motor, byl jak tvrdíš byl takovej průser...myslíš, že by ho bylo v bazarech jako šafránu? Vždycky je v bazarech ve velkým množství to, co nikdo nechce . Což je v případě F1 motory MPI, HTP...16v tam najdeš málo a 74kw ještě míň...;) kdybych zabrousil do současnosti tak je to 1,5TSI...taky takovej zmetek línej...takže asi tak...

 

 

danys*
hodnocení

0x
1,4 MPI 50kw s lpg a nikdy jsem neměl problém. Předchozí majitel dělal pouze těsnění pod hlavou. V práci před x lety služební 1,4 59kw a taky žádný problém a to auto i trochu jede

 

hodnocení

0x

Hlavně neber AZF (1.4 MPi 8v 44kW). Nejede to a spotřeba 8litrů.

 

hodnocení

0x
avatar ingbratwurst

Volvo V40/S40 motorizace 1.8i od Mitsubishi...slape a slape...

 

kupec
hodnocení

Děkuji za doposud zveřejněné podnětné postřehy a rady. Už teď mi osvětlili některé modely Fabií. A nějaká zkušenost s Nissanem? Almera, který by tak mohl splnit ony požadavky?

 

gazda*
hodnocení

0x

Peugeot 207 1,4 54kW. Nebo 1,4 65kW

 

smutnyklaun*
hodnocení

0x

Tak na tvém místě bych se podíval na Toyotu Corollu,za ty peníze jí seženeš v dobrém stavu a ještě zbyde na základní servis.Nissan Almera je kvalitní jen v první generaci,ta druhá novější je sice bezpečnější,ale zdaleka ne tak spolehlivá.I ceny tomu odpovídají.

kupec

Díky za tip, jaký ročník/motorizaci byste doporučil?

 

hodnocení

0x
avatar arne1

Já jsem před (skoro) třemi lety koupil za 47 000 Piasso r 2003 1.6 benzín+CNG autobazarem přímo dovezené z Itálie. Volil jsem to protože je to vyšší auto a já i přítelkyně už jsme starší a nízká auta nám nedělají dobře. Sekundárně se projevila jiná výhodná vlastnost této karoserie - neuvěřitelné množství odkládacích prostorů v kabině. Pár tisíc jsem dal servisákovi za preventivní opravu - rozvody, ložiska, spojka. A pak ještě byl časem problém s termostatem a jakýmsi relátkem. Loni to chtělo za pár tisíc přední ramena a čepy. Od začátku jsem najel 99 tisíc kilometrů, dvakrát to naboural a jednou mě kvůli termostatu dotáhli z Maďarska domů. Tyto problémy pokrylo kvalitní pojištění, rozhodně s pojištěním nejsem v mínusu. Klidně bych do toho auta šel znovu, jen bych se snažil aby to byla jiná barva než černá.

Teď se pomalu chystám na dalších 4000 kilometrů přes Ukrajinu, Moldávii a Rumunsko.

Takže když něco koupíš, rozhodně počítej s 10-20 tisíci za nějaké preventivní opravy. Podle mne není vhodné chodit do firemního servisu, alespoň mne odborníci v Citroenu vůbec o své odbornosti nepřesvědčili.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]