Nejste přihlášen/a.
Ověř baterku - pravděpodobně velký pokles napětí při startu = vynulování hodin... Při startu by napětí nemělo klesnout pod ca 10 V.. Kromě nové baterky projít všechny kontakty, kostry, přechoďáky v konektorech, pojistkách atd.
A příště líp vybírat auto...
Za 100k by to měla být voňavka absolutně bez much... Holt nápis VW se cení, asi tak 50k příplatkem
100 tisíc je docela dost na tak starou pixlu, pokud to není absolutní voňavka. To jste trochu přeplatil.
Jasně, po důchodci co jezdil jednou týdně za dcerou na návštěvu. Takových aut je v ČR nejmíň 90%
Serviska nic neznamená, od čeho neni faktura to ber jako že se nedělalo. Rozvody + všechny náplně. A doufej, že tam jen chcípla baterka protože to dlouho stálo a nikdo se nenamáhal občas to hodit na nabíječku (nikdo to za ty prachy nechtěl)... Kvalita autorizáků bez komentáře (čest vyjímkám).
Ta barva je zřejmě důvod, proč to nestojí o 30 tisíc víc
Jestli to není jen folie, kdoví co je pod ní. Vpravo promáčklý práh...
To už jsme odpovídali - pokles napětí (baterka, přechoďáky) nebo problém v elektronice, klidně i studený spoj na desce apod.
Se nečerti že se ti navážíme do fauvé. Ono tohle auto v dobrým stavu prakticky kdykoliv seženeš za 2500 euro a když si dáš jen trochu práci tak za 2000. Takže za 100k by to měla být voňavka bez vady. Nebo tě jen natáhli jako hejla..
Změř všechny 30 a 15 svorky na pinech v konektoru do budíků dle TEXA nebo VW dílenských příruček. Jinak servis. Pochybuji, že dostaneš lepší odpověď.
Neopraví se taková závada výměnou baterky nebo zavřením dveří.
Jak tu psává Milan. Bez měření, není vědění
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.