Nejste přihlášen/a.
Nechápu, na základě čeho by úřad nařizoval vyražení VIN na vozidlo, které nelze kvůli absenci VIN identifikovat, chybí zákonné zmocnění k této činnosti...navíc podle všeho není auto ani v české evidenci vozidel...to by pak mohl každý zloděj z cizího státu přijet do ČR a zde žádat o vyrážení náhradního VIN...osobně se domnívám,že vozidlo nelze identifikovat, proto ani registroivat a proto ani nelze řádně užívat...na základě toho bych okamžitě odstoupil od smlouvy...
Správný postup by byl dle mého názoru následující:
1.) bezpečná identifikace vozidla výrobcem ( podle informací z webové stránky Ministerstva dopravy nemá v současnosit v ČR zastoupení) ...proto to bude nutné řešit s jinou pobočkou, pokud jí tato značky někde v Evropě v současnosti má...nevylučuji, že výrobce odmítně identifikovat vozidlo korespondenčně a bude vyýžadovat jeho přistavení do nějakého smluvního servisu, ten může být klidně v Hamburgu nebo v Michalovcích...to jsoui další náklady...
2.) Vyražení náhradního VIN výrobcem, včetně písemné potvrzení ražby výrobcem ( zaplatit pak p=uřední překlad potvrzení)
3.) pak se může na STK, udělal dovozovou technickou, při registraci vozidla by se informace o náhradní ražbně uvedla do dokladů
každý kdo se zajímá o auta ví že se v minulosti sang jang kupoval proto, že do něj výrobnce zpočátku montoval motor mercedes...také proto se ta první kradla...bohužel auto rychle zrezne
jedna se o SUV a ty maji vetsinou na ramu vyrazene VIN jako offroady a to nemam citelne protoze ram je orezli a vinko je nekde pod tim :/
Soubor náhradních dílů je moc hezký termín :D
Chce to k tomu ještě další dokumentaci nebo svědky, kdy jste ujišťován třeba mailem, že není problém provést převod nebo technickou (třeba za poplatek). S tím už se dá pracovat ..
Nejprve bych se pokusil odstoupit od smlouvy dohodou. Pokud se nezadaří, řešte s právníky. Každá hloupá sms může zvrátit jazýček vah.
Pokud chcete opravit a jezdit, můžete teoreticky řešit - třeba že bylo poškozeno nějakou NEHODOU a OPRAVUJETE v souladu se zákonem případně přes autorizovaný servis... kde bude VIN na jedné části vozu opraveno nebo tento díl vyměněn a VIN opět naražen...
Ale opravdu by mne zajímalo, jestli koupě takového vozu byla opravdu tak výhodná, abyste řešil základní otázku- tj. jestli to může na silnici.
dekuji mel jsem celkem zatemneny mozek , byla tma zima a byla mi poskytnuta krasna sleva 18 000kc z jejich puvodni ceny , VIN u zadneho auta jsem nikdy resit nemusel tzn zkontroloval jsem stitky v motou a na sloupkach ale to ze VIN je nekde jeste na ramu me fakt nenapadlo.. auto jako takove je plne pojizdne ma jen drobne mouchy se kteryma jsem do toho sel.. no zkusim se tam zastavit a uvidim co mi povedi hezkeho . .
Hlavní zde nepadlo- již jste byl na STK provést evidenční kontrolu? Pokud ne,tak toto řešte ,když toto jste neřešili před koupí, až po záporné evidenční kontrole!
Toto nechápu-nezjistit umístění identoifikátorů ,koupit a navíc nezkontrolovat identifikátory auta a řešit je až po koupi!
jak pisi výše zkontroloval jsem stitky v motorovem prostoru a na sloupkach to ze je vin na ramu jsem netusil.. potrebuji udelat dovozovou technickou a tu bez tohoto cisla neudelam proto jsem tam nejel..
Píšu snad česky-nezjistit si umístění identifikátorů! Jen tak mimo soutěž -co ta sranda stála deset tisíc? pak bych pochopil že na souboru ND jste nekontroloval a ani nezjistil jejich umístění.Ale pokudm to bylo podstatně víc než cena šrotu-zjistím sim o,autě vše možné!
A věřte vím co píšu-osobně jsem kdysi koupil (za 5000kč)auto s přeraženým VIN-takže jsem si u zažil co to obnáší (obnova VIN)
nejlépe zajet na STK - tam se udělá evidenčka, že je nečitelné z důvodu koroze, popř. nafotit ( záleží na uřadu), pak s tím jít na uřad, požádat, ONI vydají tzv. " Rozhodnutí" - to je to že to povolí, napíšou jaký VIN ( v 99 % je to ten původní ). VIN se vyrazí na místě běžném ( většinou u původního místa). Můžeš si ho vyrazit i sám, není to dané, kdo to udělá. Písmena musí být nejméně 7 mm a ve tvaru, jak je v rozhodnutí - i se závorkama. Pak se zajde na STK na evidenčku, takm se napíše, že VIN je vyražen a kde, popř. opět foto a s tím na uřad, kde do TP a OTP napíšou, že ...VIN je vyražen náhradní technologií
Dobrý den, přesně tak, jak píše xenofob. Jistě se dá vyrazit výrobní číslo i jinak, ale legální je mít od tohoto úkonu papír od výrobce. Řešil jsem to už /stará Avia/, ale vyčistil jsem to a čitelné to je, vždy po technické to zaťápu vazelinou a na technickou zas očistím. To VIN je pro legální provoz vozidla základ. Že se výr. č. přerážejí "nějak", přes výrobce je to legální, jinak nevím.
Vůbec na technickou nejezdi, akorát na sebe upozorníš. Půjč si raznice, obruš místo na rámu, přivař si vodítko, vyzkuš si jaké mezery mezi čísly uděláš a šup do práce. Potom to zalakuješ, trochu to pošlechtíš hlínou a kolomazem, utřeš hadrem, znova kolomazem a jedeš na technickou. Tam si to technik hadrem utře, vyfotí a dál to zkoumat nebude.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.