Nejste přihlášen/a.
Je to normální a u každého auta to je trochu jinak. Taky to může ukazovat trochu jinak třeba po výměně termostatu. Ta hodnota na budíku je jen informativní, není to laboratorní teploměr.
Představte si, že u starého Jeepa 2,5 TD jsem měl provozní teplotu 75 stupňů. Teplota 90 byla pro ten motor smrtelná. Taky to moc netopilo.
Tak to bych ani neřekl... Máme několik Fordů (Focus, Mondea) a i Opla a ručička nikde není přesně na 90°C.
Hlavně u každého vozidla je teplota trošku různá a dokonce u novějších aut teploměr dokonce lže, neboť nesleduje přesně teplotu motoru, tu sleduje řídící jednotka pro motor a pak ji jednotka zobrazuje tak aby řidič vozidla byl spokojenej, ale údaj nesedí přesně na stupně Celsia...
Některé Fábie dokonce teplotu neukazují na analogovém přístroji, ale pouze kontrolkou (rudá, modrá)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.