Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Auto má větší spotřebu Fabia

Od: wanesa* odpovědí: 16 změna:

Dobrý den,mám dotaz,Škoda Fabia (benzín)rok výroby 2003.Během měsíce se mi asi 5x stalo,že auto po nastartování začalo skákat.cukat, a po chvííli to přestalo při rozjezdu. Auto normálně jezdí přes den bez problémů i startuje..Ale všimla jsem si,že mi více "žere",najedu na plnou nádrž o cca 150Km méně,než jsem zvyklá.Auto je 5 měsíců po opravě rozvodů. a technické..Ale teď jsem se dověděla od mechanika,že mi nevyměnili palivový ani vzduchový filtr a ty jsou tam už 3 roky.

Chtěla jsem dnes k nim na diagnostiku,abych věděla,co to je ale nemají čas až 30.1.Tak se ptám:může to být těmi filtry?Nechci do toho už vrážet peníze,za rok jde do světa,auto teď má novou baterii,svíčky,rozvody...nedávno mi dělali nová táhla stabilizátoru...

Ještě bych chtěla doplnit,že jsem kupovala úplně nové zimní gumy Barum, jestli to má také vliv na větší spotřebu?

doplněno 22.01.20 13:59:

Ještě doplním otázku.Před necelými dvěma lety mi svítila kontrolka motoru a na diagnostice byla lambda sonda.Mechanik mi dal do plné nádrže OXICAT na vyčistění a kontrolka už se nerozsvítila.Teď jsem si na to vzpomněla,zda to nemůže to cukání a větší spotřebu dělat lambda sonda? Ale žádná kontrolka mi nesvítí...

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mathew
hodnocení

1x

Tohle filtrama nebude 3 roky na palivovej nic není, pro vzduchový to sice už není ideální, ale kdyby byl zanesený tak, aby to skákalo tak to bude dělat pořád. Takže problém bude někde jinde. Barum nemá na spotřebu zrovna pozitivní vliv, ale pokud jste neměla předtím něco super ekonomického tak tam zase tak velký rozdíl mezi jednotlivými zimními nebude.

asd1
hodnocení

1x

Jaký přesně motor?