Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicie 1.3mpi záhada nestartuje

Od: petra24 odpovědí: 9 změna:
Dobrý den,
Máme feli 1.3 MPI benzín/LPG máme problém se startováním na benzín. Baterka točí, ale nechytá se, svíčky,zapalovací lišta, řídící jednotka, palivový filtr, profoukle celé palivové vedení vysokým tlakem kompresoru, imobilizér, čidlo otáček vše zkontrolováno, čerpadlo nové ale prostě nic. Na nouzový start přímo na plyn chytne hned. Co jsme ještě nezkoušeli, kde může být zakopaný pes?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Odpoj vstřik napoj do něj 5w 12v žárovičku a zatoč startérem
žárovička musí poblikavat
Pokud nebude změř zda je v konektoru po otočení klíčku a při startu na jednom z pinú 12V
Pokud tam nebudou hledej problém-spínačka,pojistková skřín
Pokud tam napětí bude tak nejde mínusovej signál z řj motoru-kabelaž,nebo halluv senzor na převodovce
Naposled bych vyndal vstřiky a koukl jestli fungujou

 

bery*
hodnocení

0x
Palivove cerpadlo? Muze byt i praskle a davat maly tlak. Regulator tlaku?Stary benzin?
petra24
hodnocení

Prasklé není, tlak nemáme jak změřit. Benzin novy
bery*
Me kdysi u feldy 1,6ky (stejny cerpadlo) praskla v cerpadle plastova hadicka vedouci k vystupu (husi krk). Takze benzin z cerpadla tekl, ale nemel tlak. Me to teda v pohode startovalo, ale chcipalo pri pridani plynu, kdyz byl potreba vyssi tlak. Stacilo husi krk vymenit za gumovou palivovou hadici. Taky auto na plyn.

 

hodnocení

0x

Do motoru zřejmě nejde benzin. Odpojte přívodní trubku ke vstřikovací liště, po zapnutí klíčku by měl začít prudce vytékat.

Další možnost je ovládání vstřiků. Nejsem si jistý, zda ŘJ u jednotlivých vstřiků spíná kostru nebo +, v každém případě druhý pól je společný a ten může být někde přerušený.

Závadu v komponentech společných pro benzín i LPG (svíčky, zap. lišta, čidlo otáček imobilizér apod) nehledejte, nešlo by to ani na LPG.

 

hodnocení

0x

Pokud Ti běžně všechno funguje (komponenty) a nejede jenom na benzín, tak máš určitě starý benzín, už jsem to viděl několikrát, odborníci (na plyn) doporučují kupovat jen 100 oktanový, ale né k vůli oktanům, ale k vůli tomu, že je tam snad méně řepky a tolik nedegraduje. Mám to odzkoušené na LPG Octávii a i na Dodge Ram ...

Jediný rozdíl mezi provozem benzínu a plynu je odpojení vstřikovačů a u chytřejších jednotek na LPG (a montáže) je i funkce odpojení čerpadla v nádrži...

 

hodnocení

0x

Odpoj od lišty hadičky benzínu (pod držákem baterky) a benzín se musí načerpat po otočení klíčku (po opakování ne, je potřeba pauza, ECU to nedělá pokadé jako u monotronicka).

LPG systémy relátkem či relátky odpojují samotné vstřikovače. Tam bych hledal závadu.

Simos 2P (Felicie MPi) ovládá vždy dva a dva vstřikovače střídavě po skupinkách. Tedy dva vstřiky spíná jeden drát.

 

tomas11*
hodnocení

0x

Když jsem kdysi měl Jeepa na LPG ,tak se zalepily vstřiky a pak už to jezdilo jen na LPG a na benzin to nechytalo ani náhodou , na LPG to běhalo normálně (kupodivu i zimní starty) jen asi dvakrát když bylo kolem -18 tak to nechytlo a pokud jsem to přepl za jízdy na benzin tak to poskakovalo až to chcíplo .Dojezdil jsem to asi dva roky na LPG a pak přišly další závady šel na šroťák , protože už toho měl za sebou hodně.

 

fik
hodnocení

0x

Relé palivového čerpadla...nesepne pumpu a do motoru nejde benzín

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]