Nejste přihlášen/a.
Jaký máte názor na používání startovacích sprejů, případně i zkušenosti při startování naftových motorů OA s jejich použitím.
Máme problém při startování při teplotách pod nulou. Budu sice řešit opravu (žhavení - svíčky, relé), ale potřeboval bych zajet do servisu na diagnostiku a nemůžu nastartovat. Nebo pomůže třeba foukat horkovzdušnou pistolí teplý vzduch do sání, nebo do filtru? Baterie je nová, nad nulou starty bez problému. Ale nyní mrzne a auto je venku. Díky za odpovědi.
Určitě žhaviče... To je teď s ochlazením takový hit... To se startuje zcela běžně... Až takový problém v tom není... Ale zcela určitě se po monoha startech snižuje životnost mortoru... Zase bych to nedramatizoval... Za jednou se určitě nic moc nestane... Kdyby měl někdo připomínky a je starší generace a byl v arámádě, tak ať si vzpomene na zimní startování VS3 kde se předpisem řešilo startování bombičkou s etérem...
No nevím ajk na Vašem útvaru, ale u nás bylo použití nastřikovače eteru vysloveně zakázáno s vyjímkou ostrého poplachu, nebo mobilizace. Protože to natolik zvyšovalo kompresní tlaky, že docházelo k ohýbáni ojnic, dokonce nám ty zohýbaný ukazovali. Vétřiesky se měly startovat jedině tím trychtýrem a letlampou do sání,
V praxi ale ,,přečetly Rudé právo´´ a jelo se.
JJ přesně. jinak i to rudé škodilo,pokud se nasál spálený papír. Ovšem ne tak aby motor šel ihned do kopru. Na éter se tvrdilo,že je jeden start jako najetých cca 1000km!
To tazatel pokud startuje v mrazu blbě tak mj i žhavky, ale spíše bych nechal změřit tlaky!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.