Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ford cmax - jaký motor

Od: lumid odpovědí: 10 změna:
Dobrý večer, chtěl bych zakoupit Ford cmax cca do 120 000kc, jaký motor by jste doporučili? Chtěl bych spíš naftu ale nebráním se ani benzínu. Děkuji

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

break
hodnocení

2x
Neprohloupis s žádným motorem. 1.6 a 2.0 TDCI jsou společný s koncernem PSA, po faceliftu vše s DPF a jedna se o spolehlivý motory. Jen u menší 1.6 je třeba dávat pozor na olej. Má menší náplň 3.6 litru a sítko v holendru mazání turba. Pokud se olej nemění, degraduje a zanáší motor karbonem, dojde k poškození turba. U obou se doplňuje Eolys, je to aditivum na způsob Adblue. Nádržka je na zadní nápravě. Pokud dojde k zanesení DPF, dostává se větší množství nafty do oleje. Tak pozor na motory s poškozeným DPF nebo vykuchanym, odstavenym EGR ventilem...jinak náhrada za casticovy filtr nezbejva drahá. Díly na ty motory nejsou drahý, snad jen u ty 1.6 je specifikum v dražším palivovým filtru...
Pokud jde o 1.8 TDCI, tak to je fordi motor Lynx. Spolehlivej motor, bez DPF, ve Focusu bohužel jen spolu s 5kvaltovou převodovkou. Problém může být u rozvodu, driv motor měl kombinaci řemen a řetěz, v roce 2008 řetěz byl nahrazen mokrým remenem , který už má interval výměny. Spousta neznalku a vseznalku v servisech mění jen horní řemen a pak dochází k potkani motoru, který bejva fatální. Jinak tenhle motor doporučuji...
Pokud jde o benziny, tak Duratec je zcela spolehlivej motor..
Pokud jde o zbytek auta, tak se jedná o jednoduchý a funkční konstrukcí. Snad jen zadní víceprvková náprava Control Blade vyžaduje jednou za život repas. Pokud je auto přetěžovány, dojde k vyackovani nápravy.
Vyhnul bych se autům s el. ruční brzdou. U manuální klimatizace dochází k ukrouceni bowdenu ovládání. S korozi na tom není špatné, ale stále tu dochází ke korozi spodku prednich blatníku, zadní lemy jsou často olitany od kamínků stejně jako tenká hrana zadních lemů.
Jinak se jedna o spolehlivý auto se slusnejma motorama, nesmrtelnej převodovka má, skvelejma jizdnima vlastnostmi a bohatou výbavou. I se základním trendem se dá žít...

 

hodnocení

1x
avatar dabel

nafta není uplně dobrej nápad budou tě čekat slušný investice

v rodině máme 1,8ku cca 2 roky a zatim jen ůdržba

do 1.6ky bych nešel nejede to

za sebe bych honil 2litr 107kw benzín akorát sehnat ho ve slušným stavu nebude jednoduchý

známej má tenhle motor v S maxu a nestěžu je si

odbornik

S vaším "názorem" nesouhlasím. 1.6 je kvalitní a spolehlivý motor

netvrdim že je nespolehlivý jen tvrdim že to snim nejede je na to auto slabej

 

hodnocení

1x

Diesel u Fordu je jen o štěstí... Ono to v ojetině většinou o štěstí.

U benzínu není u Fordu problém...

Každá ojetina je tak trochu loterie...

 

odbornik
hodnocení

0x

nejlepší volba 1,6,16V X16XEL

 

hodnocení

0x
avatar jenyk

Mám dvoulitr benzín a na to moje ježdění úplně dokonalý.

 

mil®
hodnocení

0x
avatar mil

Mám osumnáctistovku benzín 92kw a je to tak akorát. Jsem spokojenej.

 

hodnocení

0x
avatar stir
Mám 1,6 Tdci 80kw a ten motor je skvělý. Po 11letech jsem měnil jenom baterku. Eolys to taky po mně ještě nechtělo. Manželka jezdí denně město, celoroční spotřeba 5,2litru. Mimo město se hravě dostaneš na 4litry. 1,8 Tdci nedoporučuju. Rozhodně nejlíp uděláš, když si ty motory vyzkoušíš sám. V tomto ti nikdo neporadí, protože každý má jiné priority.
break
Po 11 letech to bude chtít rozvody

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]