Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Máte někdo osobní zkušenost s lokátory v autě? Upřednostňujete lokátor na baterii ( dobíjecí akumulátor), nebo pevně připojený k autobaterii? Jedná se mi hlavně o souvislost s aktivací otřesového čidla, jezdím denně a buď bych ho musel několikrát denně aktiovat a deaktivovat SMSkou, nebo vyndavat. Nevím jak to přesně funguje, ale předpokládám, že pokud je otřesové čidlo zapnuté a auto pojede, bude těch SMS najednou spousta.
Zkus český výrobek od Vectronicu. Je to podmíněno zapnutím 15ky. Je možnost i připojení externí baterie. Nebo TEXA. SMS jdou na základě změny GPS polohy. Nemusí to být podmíněno otřesem.
Stránky Vectronic nemůžu nikde najít. O nastavení na změnu polohy vím, ale to už je pozdě. Teď se mi nějaký šmejdi pokusili ukrást auto 3 metry od okna do ložnice a já neslyšel ani to startování. Proto bych měl rád nastavenou SMS na otřesy, abych zareagoval dřív, než auto odjede.
Jo Vetronics To je ale zbytečně drahý. Mě se fakt spíš jedná o osobní zkušenosti s funkcí těch obou druhů při provozu. Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli baterky nebo připojení natvrdo.
Připojením natvrdo odpadá starost s výměnou baterek. Taky je to lepší při krádeži, když zloděj auto odřízne od akumulátoru (tedy lepší pro zloděje, dnes se ale používají rušičky signálů GSM,GPS).
Navíc je výhoda v obsluze pro uživatele. Systém se ovládá sám.
Při baterkových je tu značná přenosnost z auta na auto a systém je nezávislý na napájení (jen je potřeba baterku hlídat, aby zařízení fungovalo.
Nejčastěji je kombinace obojího, kdy vnitřní baterka se dobíjí externím připojením na autě a při ztrátě napětí jede na vnitřní zdroj několik hodin, až se i ta vybije.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.