Nejste přihlášen/a.
Na jakém autě? Výrobce, model, rok, motor?
Dělá to i při vypnutém motoru? Máte servo pouze hydraulické nebo elektro hydraulické (čerpadlo je elektrické a ne mechanické od řemenu)?
Olej v servu je? (pokud je servo)
Kolik máte najeto?
Bouchá nebo lupe či křupe?
Zas žádné informace...
To jsou dobré informace. Dík.
Vůle ve volantu je, když vypnete motor a jemně budete točit střídavě doleva doprava. (můžou křupak kardany na řídící tyčce).
Volant při plných rejdech by se neměl tlačit silou do dorazů (poznáte i podle změny zvuku serva).
Zkuste vzít manželku nebo kamaráda, ať vám to v kabině to točení nasimuluje a poslouchejte zvuk přímo z venku u kola. Může to dělat i kloub poloosy. Potom by neškodilo zkontrolovat manžetu a vyměnit případně manžetu i s tukem a kloub pořádně vypláchnout v acetonu nebo nitroředidle. Možná už zachránit nepůjde a čeká Vás výměna. Jinak sáhněte rukou na čep řízení a ať vám pomocník zacuká volantem sem a tam. V sevřené ruce ucítíte vůli a je to jasné - čep.
Golf IV s motorem 1.6 SR má mechanické servo čerpadlo (pro příklad elektro servo má Fabia 1).
Jinak servis. Hřeben v řízení už není sranda a komplet řízení asi nevyměníte. Chce to postupovat postupně od těch jednodužších věcí a vše diagnostikovat.
Jednoznačně se radit nedá. Musí se to vidět naživo a osahat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.