Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Žere olej

Od: dominik007* odpovědí: 21 změna:
Zdravím,
Chtěl bych se zeptat, mám vw golf 4 1.6 77kw a žere mi olej ne nějak moc ale jo. Chci se tak zeptat jestli fungují ty "kapaliny proti úniku oleje" vím že to asi nepřestane úplně ale nebudu dělat celý motor na 17let starém autě. Díky za odpověďi chlapi

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mak*
hodnocení

1x

Ty kapaliny jsou dle mého názoru k ničemu.

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Nefungujou jediný co funguje je go motoru vyněnit kroužky a komplet udělat hlavu
Pokud to nežere litr oleje na 1000km tak bych to neřešil

 

hodnocení

0x

Každý motor "žere" olej už jen z principu konstrukce motoru. Některý nepatrně, některý celkem dost. Pokud neupřesníš, kolik oleje na 1000km žere, pak nelze nic říci ani poradit. Kapaliny proti úniku oleje trochu fungují, ovšem kapalinu proti "žraní" oleje osobně neznám.

dominik007*
hodnocení

Cca 1.5-2l/1000km

V tom případě Vám žádná sr... do oleje nepomůže-zjistit kde se olej ztrácí (spaluje se-gufery ventilů nebo kroužky, teče ven,teče do vody) a dle toho pak řešit (vrakoviště nebo oprava)

 

hodnocení

0x

Žral mi olej jeden Favorit (1000ml na 200km). Naštěstí u těchto škoda motorů to dělají z 99% gufera na ventilech. Předtím mě zvyklal metabond. Motor stichl a spotřeba paliva klesla. Olej bohužel žral dál, takže Elring gufera a je bez kapky úniku jako z fabriky!

Takže aditiva do olejů něco umí, ale zastavit únik ne.

 

hodnocení

0x

Tenhle motor je známý žrout oleje. Pokud ho opravdu jen spaluje, neuniká jinam a neztrácí se enormní množství, tak ho nechte, když mu chutná. Aspoň ochrání výfuk před korozí. :-D

Akorát zasírá svíčky karbonem a pak jedou na tři válce nebo odejde modul :-D

dominik007*
hodnocení

Náhodou zatím po dvou letech jsem s tímto motorem velice spojen

Tak to jste asi ještě nic lepšího nepoznal :)

dominik007*
hodnocení

Ale ano ale na moje dojíždění 20 km do práce to stačí

 

hodnocení

0x

Píšeš, že ti to žere olej, ale moc ne... To je opravdu 2l/1000km? Nechtěl jsi napsat 2l/10000km? Protože 2l/1000km nelze nazvat "že moc ne", to je přímo katastrofa ! A tu určitě nelze řešit nějakou levnou fintou...

dominik007*
hodnocení

No to jsem přehnal, byl jsem teď schválně dolit po 750km a bylo to 150ml

Takže zhruba 2 l / 10 000 km. Vzhledem k hodnotě auta bych to neřešil.

Felda 1.6 cca 15 let v rodině litr oleje na 1000km normálka

VW 1.6ky 1.4ky této koncepce ... normálně žerou

Tak třeba stará Š105 měla napsáno, že má spotřebu 0,4-0,7l/1000km, ale to byl starej nemoderní motor... Motor (OHC) už v Žigulíku žral 1l/10.000km.. Auta už 20let starý žerou od 1ĺ/10.000-15.000km...

Focus 1.8 85 kW (1999) mi žral 1l/10000km...

Tak to pak je zarážející...

Pravdou je, že norma u koncernu je 1l/1000km, u PSA, FORD atd 1l/2000km... a nic nevyreklamuješ u nového (předpokládám ze zkušenosti, že je to anomálie) a motor je zmetek z výroby...

Je to hroznej trest, být otrokem dolévání a hlídání...

 

Otrokem dolévání jsou lidi, co míchájí různé specifikace oleje, protože tomu nerozumí, nebo olej nemění každý rok, pokud nemají nájezd.

Když pak za 3 roky vypustí černý mazut a nalijou tam olej z kauflandu v akci (myslím motorový) a jezdí kolem komína, tak se nesmí divit, že motor jde do kopru. Pístní kroužky se zapečou a přestanou těsnit. Gufera ztvrdnou a motor se zanese karbonem, který funguje jako abrazivum.

Kolik takových divilů mezi námi je. Kecat v hospodě, jak je to naprd a přitom si nezametou před vlastním prahem.

Berte to i s druhého pohledu :)

 

dominik007*
hodnocení

Díky za odpověďi, voda se vůbec neztrácí jen ten olej ale ten se podle barvy dýmu spaluje

 

jenda2*
hodnocení

0x

Bohužel se německá technika vzdaluje od značky kvality. Tento problém mají všechny motory a ty nové ještě více. Řeší se to změnou pístních kroužků za jiný typ a úpravou pístů. Tuto úpravu ale zvládne pouze zdatný soustružník ale mechanik v autoservisu ne. Tam max vytáhou písty z motoru a informují vás o nákupu nové sady. To je stav odbornosti v současné době. Kde jsou doby, kdy to ještě někdo znal, uměl a používal svou hlavu.

Dneska už mechanik při čištění škrtící klapky ani neumí diagnostikou klapku otevřít!

Taková je realita :-D

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]