Nejste přihlášen/a.
Ahoj, budu pomáhat bratrovi se zapojením ohřevu sedaček v jedničkové Oktávce. Sedačky i kabelový svazek včetně ovladače a relé má. Všechno by bylo jasné, až na hlavní přívod napájení. Má se zapojit na svorku 15 za spínací skříňku. Mně jako elektrikáři se moc nezdá zapojení přímo za spínačku, kvůli relativně velkému proudu (jištění 15A), ale nevím, na jaký proud jsou kontakty spínačky stavěny. Dokáže někdo poradit, odkud odpíchnout 12V po zapnutí klíčku pro ohřev sedaček? Přímo za spínačku, nebo je v autě nějaké relé, které by po zapnutí klíčku mělo na výstupu 12V a bylo dělané pro větší proudové zatížení?
pozice 27 by mohla mít 15ku
konektor
Na pojistkovém panelu zezadu je několik zajišťovacích závorek s odlišné barvy plastu, které dodatečně zajišťují konekotry. Neboj nevypadnou při sundání závorky, jistí je ještě zámeček na vypíchnutí, ale bez sundání závorky tam nový pin nedostaneš.
zásuvka je v Octavii trvale napájená a to zrovna nechci... zapomene vypnout ohřev a má po baterce proto mi jde o to spínané plus
Ted si nejsem jistý jestli je na o1 zapalovač trvale napájen, na jiných vozech zapojuji bez problému na zásuvku.
Ahoj, třeba Felina má pojistku na ohřev sedadel normálně 15A. Je dokonce společná s el. okny.
Octavia a Fabia mají naboku pojistkový panel a za ním reléovou mřížku s paticemi relátek.
Tebe zajímá ta pojistkovnice. Jsou tam hlavní 30 a 15 svorky společné pro více odvodních pojistek. Po rozebrání je to i vidět zezadu. Nebo měřit. Pomůže i silné LED světlo a uvidíš, že některé pozice volných pojistek mají obsazen pouze jeden pin (to je ta společná lišta krmení 30 nebo 15).
Nakrimpuj na vodič SPT super power timmer konektor od TE conectivity a založ do pojistkového panelu do pozice pojistky, která je volná a druhý konec má na tu společnou lištu 15.
Kór chudá výbava bude mít spoustu volných pozic. Určitě si tam vybereš. Nástavbáři tam běžně zapojují.
Na spínačku to háží jen prasátka a laikové.
Konektor najdeš na autokonektory brno nebo v tme.eu
Pokud volíš tme, tak osazuj pojistky kvalitní littelfuse. Ty levné čínské nemají správné hodnoty a nebo se rozpadají.
Tak jsem zagooglil a zapalovač na o1 je trvale pod napětí až po FL, a to ještě píší že i na FL octě se asi po pul hodině od zamčení odpojí. Ale osobní zkušenost nemám.
Ale osobní zkušenost nemám...to mi řekl googl. To relé má ovládat komfortka, cca po pul hod. uspí celé auto. Ale spousta lidí si zásuvku bastlí na přímo, ale jak jsem psal škodovka není muj šálak čaje.
čau, už sa to podarilo zapojit? práve to robím tak by som ked tak potreboval radu.
Ide o to ze tiez neviem najst svorku 15 a ani 15a tak som to skusil zapojit na + ktore sa zapne az ked otocím klucikom tak to som nameral na svorke 75x kde som dal prívod do relátka ktoré by malo ísť na svorku 15 spínané plus.
ovladanie som napojit na spinane + ktoré som si nameral pri rádiu to neviem ktorá je svorka no originál mala byt 15a.
vyhrev každopádne funguje no problém je ten že hreje to aj keď to necham na 0 čiže vypnuté, začne to hriať hneď ako otočím zapalovaním, logicky ma napada že by nemala byt chyba v napájaní ale skor v tom relé alebo obládaní že hned púšťa prúd no rad by som najprv skúsil toto tak pokial už vám to funguje správne tak by som potreboval vediet kam ste tieto dva vodiče nadpojili.
Ďakujem.
ono je to trušku tažšie zapojiť kedže ovládanie mam z octavie 1 to zn. rele, ovladanie, kabelaz vsetko z octavie 1 no sedačky mam z octavie 2 facelift každopadne všetko bolo už napinované originálne lebo som kupil celu kabelaz z octavie 1 takze vsetko bolo jak ma jedine co som napajal bol samotný prívod 12v a kostra nič iné som inak nerobil, každopádne si myslím že aj keby tam dám stály prúd tak logicky by tam ten ovladac nemal pustit ten prúd dokial ho nezopnem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.