Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Palivový filtr renault thalia II 1.2 16V

Od: boranda odpovědí: 10 změna:
Dobrý den. Již nějakou dobu Natálka špatně startuje. Je to rok 2010.Při startu za studena chytne až na několikátý pokus a to jí ještě musím pomoct plynem. Děje se to hlavně v zimě. V servisu si s tím neví rady. Žádná závada tam prý není. Tekla pumpa a i po výměně se ztrácela voda. Udělal jsem hlavu. Byla v ní voda. A tak jsem měl podezření na špatné tlaky. Nicméně problém přetrvává. Je to prý u thálek záhada. Tak mě napadlo vyměnit palivový filtr. Serviska udává po 240 tis. Km. To se mi zdá moc. Ve dvou servisech mi řekli, že pálivák nemá. To se mi nezdá, protože se dá koupit. Otázka zní:Má samostatný palivový filtr nebo je součástí palivového čerpadla v nádrži? Díky a odpovědi

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mak*
hodnocení

2x

Palivový filtr příčinou asi nebude. Spíš možná svíčky, cívka nebo ŘJ.

 

hodnocení

1x

Co se sehnout a kouknout se pod auto? Je vedle nádrže?


 

hodnocení

1x

Viděl bych otázku jinak. "Co může tento jev způsobovat?"

A zeptám se: Kdy byly naposled měněné svíčky? Jsou tam nyní originály nebo nějaká ekvivalentní náhrada?

Mám stejný motor v Dacii Logan, najeto přes 350 tis. km, a stejný problém. Na rozdíl od vás ho moc neřeším. Obvykle to dělají hodně jeté svíčky (více, než 50 tis. km). Ale nedoufejte, že se tohoto problému definitivně zbavíte. Bohužel je to trochu vlastnost těchto motorů.

PS: Palivový filtr původní, problémy nedělá.


doplněno 11.12.19 11:20:

@boranda: Sice je to divné, ale víceoktanový benzín by s tím neměl souviset. Určitě nesouvisí s palivovým filtrem.

 

hodnocení

0x
avatar totak
Kdyby ti tam přes filtr šlo málo benzinu, tak to nebude dělat jen při startu ale kdykoli po ní budeš chtít aby šla rychle do otáček.

 

boranda
hodnocení

Svíčky jsou nové, měly by tam být originály. Zajímavý je, že když tam naleju víceoktanový benzín, tak to startuje na drnc.

 

hodnocení

0x
avatar diesel
Tekla pumpa a i po výměně se ztrácela voda. Udělal jsem hlavu. Byla v ní voda. A tak jsem měl podezření na špatné tlaky. Hm a tlaky jstem nakonec nezměřil že? Byla hlava otlakována a případně přebroušena + totéž ventily?

 

boranda
hodnocení

Hlavu odtlakovli, srovnávala se i s blokem, sedla zabroušeny, veškerý těsnění, nový šrouby. Prostě komplet hlava. Vodu nežere...

A ty tlaky ve válcích jste měřili? ono že vodu nebere ještě neznamená že je vše v motoru OK-to znamená pouze že olejové kanálky a spoje mezi díly ,totéž cesty chladicí kapaliny jsou těsní ale neznamená to že třeba jsou pístní kroužky také dobré což by mohl být váš případ!

 

boranda
hodnocení

Tak to nevím. Oprava stála 20 tis., tak snad tam udělali všechno potřebný. Ten motor už bude asi trochu načatej, přítelkyně s ním v tomhle stavu ňákou dobu jezdila

No tak zaplatíte za opravu a nevíte co vlastně dělali?Tak konečně změřte tlaky-když to má jeden ve stejném autě,neznamená že to dělají všechny.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]