Zdravím, jednou když jsem jel tak mi přestalo topit topení tak jsem si říkal že asi termostat, ale bylo tam minimum chl. kapaliny. Tak jsem ji dolil 3 litry nádržka byla plná lehce nad to min. a pak když jsem jel tak to bylo zpátky zase na té nízké hladině nikdy to neubylo celé, ale pořád to topí tak jestli mi to někde teče nebo jsme tam toho nalil málo. A ještě mi bliká ta červená kontrolka u teploty vody 3x zapípá a pak bliká. Díky.
S tím autem už nejezdi než to necháš opravit. Očividně auto trápíš - přehříváš motor, protože se nemá jak chladit. Moje auto by se už dávno odstavilo a vyžadovalo servis. Když budeš mít kliku opravíš únik a bude to dobrý. Dost možná budeš muset nechat udělat těsnění pod hlavou motoru a kdo ví v jakém stavu bude samotná hlava... Dolej vodu, dojeď do nejbližšího servisu pár km a pozor na mráz a vodu v chladiči.
lokomotiv
No já s tím autem jezdím už takhle asi měsíc a každý týden asi 150km.. a teplota je na 90C. Kolik bude tak stát servis kdyby to bylo těsnění pod hlavou?
Kolik? Jak to máme vědět,když ja tajné co je to za auto a motorizace a další věci okolo,zda autorizovaný servis,normální či garážista nebo Pepík od vedle!
Jena tak mimo-GRD (motor typ 162 )stálo cca12 tisíc.Na Peu 106 typ HDYjsem dělal sám a stálo to 5000kč-2,600 materiál (těsnění pod hlavu víka hlavy svody výfuku Victor Reinz,těsnění opod sání Corteco,šrouby hlavy a gufera ventilů Victor Reinz)Hlava dio servisu na otlakování a případné orovnámí a komplet servis ventilů-zabroušení sedel a ventilů+ výměna gufírek ventilů2300 .Taky záleží kde se co koupí.třeba u Kelly by materiál přišelna cca dvojnásobek!
lokomotiv
Byla by možnost zavézt to třeba k vám? Kam bych musel jet? Je to Seat Leon arl 110kw.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.