Nejste přihlášen/a.
Zdravím, dnes mě v průběhu šesti let už počtvrté odešla indukční cívka u Seat Cordoba 1,6i, r.v.1997, kód motoru AFT. Stejné cívky jsou i u Felicií a některých Golfů. Zajímalo by mě z jakého důvodu se tak děje respektive s čím má ta cívka spojitost co by to mohlo způsobovat? Předem dík za odpovědi.
Ideálně je vhodné brát z vrakovišť originál Telefunken Germany. Má masu hliníku na uchlazení a je celkově lepší. U Feld a Favoritů na ty cívky občas stékala voda ze zhilých blatníků při dešti.
Cívky odejdou i nové, pokud jsou probíjející kabely nebo vadné víčko s palcem či zanesená zkratovaná svíčka, ale ta by se projevila chodem na tři válce. Pokud mají svíčky velký odtrh stářím (opalem), tak se cívka více namáhá a časem mezizávitově probije každá. Proto se mimojiné mění svíčky co 60 000km z tohoto důvodu.
Proč si někdo myslí, že odchází na VW motorech ty zapalovací moduly? Právě k vůli svíčce.
Vyměnil bych palec,víčko,kabely a svíčky origo co tam patří dle dílenské a pak bych řešil cívku. Opakovanou výměnou cívky se problém neřeší.
Druhovýroba je dobrá BERU Germany. Tesla mi moc nevydržela a VIKA? To se nebavím vůbec, takové nekupuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.