Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
Mám EGR ventil na autě ovládaný elektronicky, je k němu přivedena patice.. A nějaká hadička která tuším vede výfukové splodiny.
Zajímá mě teda, jestli když EGR ventil pouze vypojím, jestli ho zcela vyřadím nebo musím koupit záslepku mezi svod a EGR a také zaslepit tu hadičku na splodiny?
Děkuji
V příloze foto EGRu
Tak když už ho mermemocí potřebuješ zablokovat, tak musíš dát do těsnící plochy oddělovací přepážku, třeba z plechu...
Má to své ale...
Když odpojíš konektor, tak zpravidla bude ŘJ vypisovat, že je odpojená...
Další varianta je, že když bude zaslepená, tak některá vozidla měří i průtok spalin, tak vypisují ŘJ chybu, ale tady to vypadá, že je to motorek s potenciometrem, tak asi měřit nebude...
A ještě existuje možnost, že některá moderní auta když nemají EGR v kondici, tak ani dobře nejedou...
Jen stará auta fungovala třeba i se zaslepeným EGR ventilem bez poznání v provozu motoru...
Tady ten ventil vypadá, že je z novějšího auta, odhaduji z koncernového a tam i lze ventil odprogramovat...
EGR ventil má v použití svoje opodstatnění, tak se chce trochu nad tím trošku zamyslet...
Tak kulička když projde do sání, to je pak legrace :D
Pokud pocukává tak se zaměř na zapalování = obecně svíce kabely cívky..
vadné příslušenství se dá vyměnit, na čistění ventilů jsou speciální přípravky, nemusí to být ty nejdražší, důležité je nepoškodit těsnění aby při zpětné montáži vše řádně doléhalo
řekl bych že u mého nafťáku je s čistým, těsnícím a funkčním egr ventilem chod motoru v nižších otáčkách a v mrazivém počasí hned po rozjezdu plynulejší a zvuk méně traktorový
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.