Nejste přihlášen/a.
Zdravím. 1. Pottřeboval bych zjistit, jakou maximální hmotnost má v TP. napsanou VW Golf 4, s motorem 2,0 i (85 kw, . benzín), a to jak kombi tak i hatchback. Jestli mají stejnou povolenou maximální hmotnost bržděného přívěsu, nebo rozdílnou. 2. Jestli má Škoda Octavia 1 stejný motor 2,0 i jako má Golf 4, a jakou maximální hmotnost bržděného přívěsu má v TP: Octavia Combi s tímto motorem. 3. Jestli tady má někdo tento motor jak v golfu nebo v octavii , tak jaké máte zkušenosti a názor na tento motor. Prosím jen rádce kteří tyto zkušenosti opravdu mají. Děkuji za relevantní odpovědi na moje otázky. W.
Je to v ORV, TP nebo návodech k autu. Zkusím dohledat.
Tady jsou komplet údaje:
Zde můžete porovnávat dle libosti:
Díky za odkazy. V tom prvním jsem ty údaje k motoru 2,0 i nenašel, ale určitě stránky využiji k dalším informacím. Druhý odkaz znám, taky tam hledám. Hmotnosti konkrétně u těch přívěsů tam většinou nesedí s TP. Konkrátně u mého auta mám v TP. max 1000kg, a v těch tabulkách na katalog-automobilů je uvedeno 1400 kg, a vím o dalších autech, u kterých to tam nesedí.Takže bych raději údaje přímo z TP.
1) To, že má nějaký Golf 2.0 něco napsáno v TP neznamená, že to bude mít napsáno i druhý Golf 2.0. Já mám k dispozici údaje publikované v roce 2000: Golf 1200 kg, Golf 4Motion 1400kg, Golf Variant/Bora Variant 1400 kg, Octavia 1300 kg, Octavia Combi 1300 kg.
2) Těch dvoulitrů je více typů, i když mechanický základ je stejný. Ty nejstarší verze z roku 1999 mají ještě lankový plyn a jednoduché emisní systémy, pak se to průběžně modernizovalo, a ty úplně nejnovější motory z roku 2004 mají nejmodernější elektroniku a emisní systémy a vyvažovací hřídele. Do Oktávky i Golfu se všechno tohle montovalo. Obecně se moc nedoporučují motory r.v. cca 2001, když kvůli přesunu výroby z Německa do Mexika klesla kvalita montáže.
3) Já jsem měl dvoulitr ve Fabii (trochu jiný typ, než byl v Golfu a Oktávce) a byl jsem spokojen. Kultura jízdy, dynamika, spotřeba, vše OK. Mechanicky se tam nemá co pokazit (s výjimkou těch, na kterých se učili Mexičané), ale po letech může zlobit ta elektronika.
Ktreré auto by jste doporučili jako používané na běžné denní ježdění do práce, cca 15km tam azpět. A několikrát za rok tahání podvalu s autem na závody. Benzín? Diesel? Tažné asi na 1500 kg - 2 tuny. cenově tak do 80000 kč.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.