Jaký proud odebírá stojící auto?

Od: ® odpovědí: 11 změna:
avatar cekrops

Zdravím.

Nevíte někdo , jaký proud ( v mA ) bere volně stojící zaparkované auto?

Moje má cca 25 mA. A to se mě zdá hodně? Nebo né?

Ptám se proto že musím baterii často dobíjet.

No , možná je to i baterkou ale ta je stará jen cca 2,5 roku.

Děkuji za odpověď .

11 odpovědí na otázku

 

 


5x

25 mA je v pořádku.

 


2x
avatar dabel
Do 30mA pohoda jak je víc hledam zavadu
Kolik ti to dobíjí na volnoběh s puštěnými hlavními světli?

To nevím. To jsem neměřil. Ale já většinou jezdím za světla ve dne a jen se zapnutými Ledkami.

Tak to změř ma druhe auto jezdi kratký trasy a do nedavna tam byla jen 44Ah baterie od abssar a nikdy nebyl problém stala i 14 dní a start na brnk
Ted sem dal 62Ah od exide a taky pohoda
Múžeš skontrolovat a očistit kontakty a svorky baterie přívodni spoj k alternátoru i startéru
A ukostření
Ja to delam tak že pokud je vše o.k. nabiju přez noc baterii a pokud mi do 14 dnu zas lehne du pro jinou od nákýho slušnýho výrobce

 


0x
Tak to je dobrá spotřeba...
Někdy je potřeba pkčkati delší dobu (u Fordu Focusu i hodinu) kdy usne jednotka spotřeba klesne... Setkal jsem se až tak fo 40mA... Někde jsem četl, že snad nová suta by měla vydržet bez dobíjení cxa 40 dní a ty o něco starší 30?
Spočítej si kolik toho sežere klidový odběr (0,6Ah denně), zda to může mít vliv na častė dobíjení, nebo zda je zádrhel třeba v horší baterii..

 


avatar cekrops

Tak to jste mně uklidnili. Asi si půjdu koupit novou baterku.

kupuj s co nejvíce Ah a aby se do auta vešla.

 


0x

Pozor na autorádia. Některé méně značkové značky mají i po vypnutí docela slušný odběr. U jednoho auta jsem si musel zabudovat zvláštní vypínač, jinak by to týden nevydrželo.

Já jen doplním, že toto se dá vyřešit výměnou nebo přeprogramováním gateway.

 


0x
avatar stir
Je třeba změřit dobíjení. Zapnout všechny světla, větrák, rádio, vyhřívání všeho a pokud nedává přes 14V nebo ještě víc, je špatné dobíjení.

 


0x
avatar kornel

zrovna teďjsem to řešil...kolega/soused/ mi dělal na seatu toledu 2 rozvody...byl jsem u toho..takže jsem po výměně vyjel z teplé dílny ven a dal auto na ulici a ráno totálně prázdna baterka-do teď žádný problém- jo a ještě bylo okolo mínus 2...no baterie dva roky-žádná energie v článcích podle hustoměru voda-takže baterii jsem dobil desetinou kapacity přes noc-ráno baterie trochu bublala...takže měřím hustotu ...no a a nic moc žádný článek nebyl v zeleném políčku a vše bylo v políčku ihned nabít...takže baterie nic moc...takže jsem ji tam dal zpět,nastartovat šlo-změřil ještě dobíjení-se světly,čtvrt plynu,-14,2 voltu... a dal jsem auto do garáže-venku byla zima.. a měřil-mezi mínusový vývod baterie a odpojený kabel jsem dal multimetr do 10 ampér/prostě běžný měřák který se dá koupit do dvou stovek/no zamkl jsem auto dálkačem/centrál/ budík ukázal hodnotu vybíjení pod 3 ampéry-pak to začlo klesat jak se v autě postupně odpojovaly jednotky až to asi po 10-20-sekundách/na netu se píše že někdo čekal 10 minut až půl hodiny-- zůstalo na hodnotě vybíjení -0.02 ampéry akorát jak jsem zkoušel všechny možné varíanty tak když jsem při nezamčení auta centrálem otevřel kufr tak se při rozcvícení osv kufru objevila hodnot 0.89 ampéry odběru-zavřel kufr-hodnota 0,14 na budíku pořád / odběr nějaké jednotka? a že jich tam je:)..zamkl centrálem a pak zase 0,02 ampéry takže jsem jel pro novou baterii koupil bezudržbovou Wartu sice je trochu dražší ale měl jsem ji tam kdysi 5 let...ráno kontrola a vše O.K

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2020 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]