Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zapojení AKB

Od: diesel® odpovědí: 8 změna:
avatar diesel

Na Mazdě je zapojení-svorky -úplně jiné (viz foto) než jaké je standart u evropských aut a navíc svorka + musí být vyfutrována tenkým Cu plíškem.Bez něj je špatný kontakt.Chtěl bych předělat ale nwn jak napojit prodloužení kabelů aby se dali zapojit standartní svorky.Mínusový je obdobná plusovému.


Zapojení AKB
Zapojení AKB #2

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Tak kvůli malému prostoru jedině lisovací spojkou patřičného průřezu elima.cz/.... K tomu je ale potřeba "velké"lisovací kleště a pořádně zaizolovat.Nebylo by jednoduší koupit ty káble delší a natáhnout od starteru?

hodnocení

Hmm vidíš,ta spojka men nenapadla a přitom jse viděl "dráteníky" s takovými pracovat. Jank na výměnu celého svazku je třeba rozebrat půlku auta a to se mi nechce . Děkuji za inspiraci!

 

hodnocení

1x

Já bych svorku otevřel (vyjmul šroubek) a konce plíšku ohnul od sebe do V (nyní jsou do A). Pak bude v ohybu pravý úhel a svorka lépe dosedne. Někdo jí špatně nasadil a zdeformoval. Ona ta olověná tyčka z aku je konická a dole je silnější než nahoře snad u všek AKB. Takto lidi kur..ví i svorky plechové na Feliciích a Octaviích a Fabiích. Nutné je před montáží očistit, narovnat,otevřít a nasadit nadoraz až úplně dolů k AKB.

hodnocení

Velmi dobrá rada ale zde žel nepoužitelná.To vše je udělané.Věci dle Vaší rady jsem provedl hned, jak jsem toto zjistil při vybití AKB její výměně. Svorka nakrev dotažená,narvaná na kontaktu, kam až to jde a bez vyfutrování cu plíškem to prostě nejde .na to bych se neptal.

OK, pak tedy není jiná možnost.*hi*

hodnocení

*mir*Máš pravdu že upevnění a čistota kontaktů je důležitá.Bazíroval jsme ma toto na vojně a honili řidiče ,i když jsem sy myslel že je to blbost až ,ne přesvědčilo jiné auto-na radu auto elektro jsem ty věci udělal a hned to šlo..proto jsem sivčera na to ptal po delší době jsembyl pod kapotou a rozhodl se to řešit ale asi to nechám zatím tak-funguje to ,jen je problém s těma nevhodnými "plechovými" dráty jsou jen při odpojení a následném vyjmutí AKB. jinak je to OK.

 

asd1
hodnocení

0x

Nechal bych to jak to je, jen bych to vyfutroval silnějším Cu plechem... Kolikrát tu baterku asi tak budeš odpojovat než to půjde do hutí?

Ano nastavíš lisovací spojkou. Celou akcí jeden přechoďák odstraníš a druhý vytvoříš = přínos nula nula prd...

hodnocení

Než půjde do hutí-no snad ještě alespoň jednu technickou udělá (za rok),ale kdo ví.

Ale asi máš pravdu-to jsem chtěl jen skrz případnou lepší manipulaci.Ale je fakt že řešit něco co funguje se nemá. takže nechám to tak mebo jak to začne zlobit tak vyměním celý kabel ne jen část!

Pěkný den!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]