Nejste přihlášen/a.
U Felicie (topení Siemens - všechny krom 1.9D) je vložka výměníku taková, že mezi vstupními nátrubky má přepážku, která zajišťuje, aby voda tekla celou polovinou výměníku a zpět druhou polovinou výměníku (radiátoru). Pokud přepážka (je plastová) praskla, tak voda mohla téct cestou nejmenšího odporu, tedy z nátrubku rovnou do nátrubku a topení moc netopilo. Vzduch ventilátoru vložku stále uchlazoval.
Při demontáži pouhým hrkáním nejde poznat, protože vložka hrká i nová. V trubičkách výměníku jsou něco jako těstovinové vrtulové špagety. Voda díky nim rotuje kolem celé trubičky. Asi vychytávka.
U topení s kohouty je většinou problém v kohoutu (Favority,Felicie 1.9D,jiná auta...).
Termostat motoru funguje a teplota motoru je stále na provozní hodnotě 90C?
Hadice do radiátoru jsou horké?
Kolik má najeto? Může být zanesen, pokud se nemění pravidelně chladící kapalina.
Musíš najít kam chladicí kapalina mizí.. Může to souviset s výměnou radiátoru, může být ruplé těsnění hlavy, téct vodní pumpa atd...
Netopí je jen následek - málo vody, zavzdušní se výměník a logicky topit to ani nemůže
Záleží jak moc jsi blondýna
Koukni na chladičhadice, napojení hadic, dekl pod vodní pumpou atd. jestli někde neteče nebo není barevně vykvetlé.. Zaměř se na to co se nedávno dělalo tj. kolem výměníku topení..
Mohlo to být i po výměně zavzdušněné a po projetí se to odvzdušnilo = úbytek v nádržce, pak stačí dolít to co tam patří...
Někde to musí mít ventil, uzavírající vodu do radiátoru, může být přivřený, anebo zarostlé kolínko sajrajtem z fridexu apod.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.