Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám v úmyslu si v dohledné době koupit Škoda Superb II. generace po faceliftu, tzn. tuším od roku 2013. Můj hlavní dotaz spočívá v tom, jakou motorizaci si koupit. Vím, že benzínové TSI nebyly nic moc, ale to platilo u starších kousků. Ale i možná přesto proto bych se radši koupi TSI vyhnul.. Proto zbyla nafta, i když ji úplně nemám rád. Četl jsem několik článků na toto téma, ale v každém článku radí něco úplně jiného a to je pak těžké si udělat nějaký názor. Dočetl jsem se, že úplně není idealní 8 ventilový 2.0 TDI (103 kW), že je lepší právě 16ti ventilový 2.0 TDI o výkonu 125 kW (pak je ještě další 2.0 TDI o výkonu 103 kW, ale se 16ti ventily). Plánuji si koupit do 200 000 km. Takže zhruba okolo 160-170 tisíc km najeto. Zajíma mě, jak je to s rozvody, vstřiky a klidně i další postřehy například z podvozku a podobně.
Děkuji za užitečné odpovědi.
1. Proč to musí být Superb?
2. Na to jak sháníš Suberb s 2l TDI, který má NAJETO 160 tisíc km a je 7 let starej jsem zvědavej
3. Osobně bych vzal tu 103 kW verzi, ale 100 lidí bude mít 100 různých názorů obzlášť v tomhle případě, kde spolehlivost dost závisí na náhodě...
Po faceliftu to je jednoduché, všechny diesely už jsou s 16 ventily a vstřikovaním CR a žádný z motorů není vyloženě průserový. Konkrétní typy vstřikovačů pro jentolivé typy motorů se samozřejmě liší. Určitě počítejte s tím, že motor dříve či později bude potřebovat nějakou investici.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.