Nejste přihlášen/a.
Zasviněný vzducháč = snížený výkon, zvýšená spotřeba. Palivák omezený průtok = snížený max. výkon (plný plyn v otáčkách), až nedostatek paliva = chudá směs.
Sportovní filtr je "řidší", tj. větší průtok tím i výkon ale za cenu snížení životnosti (víc mikroprachu do sání). Spíš se vyplatí klasický ale kvalitní (např. Mann)
Vzduchový filtr se zašpiní celkem rychle takže, když ho budeš přejíždět tak to brzy poznáš na výkonu a spotřebě. Osobně ho měním při výměně oleje. Palivový už se nemá důvod nějak extrémně špinit a když vytáhnu filtr co má najeto 15 tisíc a 60 tisíc tak vypadají úplně stejně(jako nové) takže ten bch úplně nehrotil a lepší měnit jednou za 60 tisíc km kvalitní než každých 10 tisíc ten nejlevnější pochybné kvality
Sportovní bych nekupoval, protože výkon ani spotřebu to nezlepší, ale půjde do motoru víc bordelu takže to zvedne náklady na servis.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.