Dobry večer,poradil by mi prosim nekdo jaky vybrat motor u skoda octavia 2?Cenově tak do 120 000Kč.Chtěl bych asi spíš naftu ale nebráním se ani benzinu.dekuji
Bxe se da, ale litaji tam ojnice, muzes do toho jit, ale nechal bych vymenit ojnicni loziska a šrouby.. cca 5tis. Bls urcite ne protoze ma filtr pevnych castic. Z dvoulitru bkd je asi nejmensi zlo.
orton
A po výměně ložisek a šroubů už pak ty ojnice nelitaj? Slysel sem ze u tech 77kw byli s tema ojniceme problémy ale mam trochu strach aby výměna ložisek a šroubu pomohla
U bxe je pruser s ojničními lágry davaly se od dvou výrobcú a jeden ten výrobce stal za prd Nejlepší na tom je že níkdo nevý kam se daly a kam ne Osobně tu mam 3 známí s BXE roky 07,08 a 09 a všichni motor k.o. na klice Ty motory ve dvojkách sou až 1.6mpi poměrně prúserový Litaj ojnice praskaj hlavy probléy s vyvažovákama - nafta A u benzinú zas zapečený pístní kroužky a žerou olej Mam pocit že tě po koupi dvojkový ojetiny budou dřív nebo později čekat nemalé investice
ortn
Vim ze tam byli problemy s ojnicnimi lagry a i se sroubama, proto je chci nechat hned po koupi vyměnit a to komplet horni i spodni vcetne šroubu,neni to zas tak draha záležitost, zajímalo me prave jestli po teto vymene bude klid nebo jestli muze byt problem jeste nekde jinde a i tak muzou ojnice litat.
Na klice už ti to neodejde ale motor múže baštit olej múžou bejt vydřený vačky zvlášt pokud někdo kašlal na výměny oleje a múžou bejt už i vstřiky na konci sil Lehce nastinim příbeh kamsrada : bxe rok 09 koupeno jety v autorizaku cca 100000km ješte to bylo v zaruce Auto pěkny po nakým manažerovi v plny raně Nechalo se čipnout aby to kapku jelo Cca 3 roky a 45000km pohoda bez zavad Cca rok sem ho varoval at ten motor necha udelat -neposlech Pak to na dalnici přišlo k.o.motoru Oprava nemožná dohnal se jinej motor a tomu se hned měnili lagry a šrouby Byly stim všelijaky trable motor baštil olej a časem i začal tlakovat Takže došlo na kompletni go Motor se rozebral byly zapečený kroužky vydřený vačky a turbo k.o. Dnes ma cca 20000km po go motoru šlape jak hodiny olej nežere Kapku kouří chvili po startu asi by to chtelo repas vstřikú Uvidi se neni to akutní Auto ma cca 5 let a je v něm tak za 90000kč Takže asi tolik k motoru BXE
orton
Tak jaky jiny motor zvolit? Nebráním se ani benzinu, ale 1.6 75kw mi prijde dost slabý,co 1.6tdi u faceliftu?
To sem měl ještě nedávno jako služební docela bez problemú přede mnou co stim jezdil tak říkal ve 200 tisicích že se měnil egr a vstřiky melo to 260000km na tachu Za mě ne je docela tragedie stim jezdit vod spoda to vúbec nejede a dostat s toho 180 na dalnici bylo docela umění Co vzit ti nepovim ja bych do dvojkový oktavky pokud bych nemel jistotu že je po go motoru a turba nešel Spíš bych pokukoval po nákým naftovym volvu s pětiválcem Jednu V70 v rodině mame a dělam jen běžnou údržbu Další auto s kterym mam dobrou zkušenost je benzínový subaru forestr ve 2litru 07ka Sice je tam větší spotřeba benzínu ale zas téměř nulový opravy
orton
A co treba TSI?Tam sem slysel ze byl problem z rozvodama, nebo jeste z necim jinym?
A co hledat octávii tour 1.9 tdi 74kw ty motory sou v pohodě
orton
Octavii 1 mam ted, chtěl sem spis neco "novějšího" , napadla me jedine ta TSI tam vim ze se museli hlidat rozvody ale jestli s nimi byl jeste nějaký problém to nevím
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.