Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Řidiči jednotka ABS, sdružených přístrojů

Od: martinstefli odpovědí: 9 změna:
Zdravím, v létě jsme koupili skoda Octavia 2 1.9 tdi 77kw 2008. Po 6 000 auto začalo jet v nouzi a diagnostika vypsala tohle viz. foto. Bylo nám řečeno, ze jednotky jsou nějakým způsobem udělaný tak aby spolu v rámci možnosti fungovali, ale stačí nestabilní napětí a začnou dělat neplechu nejdříve se objeví kontrolky zhaveni a potom kotrolka motoru a jede to v nouzi. Diagnostika ukázala 3 špatné zhavici svíčky ale reálné jsou v pořádku a auto normálně startuje a pak špatnou jednotku abs a zdruzenych přístrojů a špatne kódovanou řidiči jednotku. Na kolik tak vyjde oprava u autorizovaného skoda servisu s druhovyrobou materiálu. Děkuji za odpověď.
Řidiči jednotka ABS, sdružených přístrojů
Řidiči jednotka ABS, sdružených přístrojů #2
Řidiči jednotka ABS, sdružených přístrojů #3

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumid
hodnocení

3x

Prověřit svazky dveří, očistit kostry na kostřících bodech, ověřit oxidace na paticích žárovek v závadách, správně nakódovat jednotky (pravděpodobně byla provedena jejich výměna z neznámého důvodu) a znovu po smazání závad a resetu jednotek sledovat chyby.

Autorizák težko užije cizý druhovýrobní díl.


doplněno 29.10.19 18:23:

Proměřit dobíjení a veškeré svorky 30

007cz

Při multifunkčních závadách je většinou problém v can-bus sběrnici. Kolísání napětí by nemělo mít na činnost jednnotek vliv, pracují většinou s 3-5v. Problém bývá ve vadné jednotce, která rozhodí can-bus na více místech. Nahrál bych signál can-bus a porovnal křivky high a low. Podle výsledku pokračovat dále, jen ne bezhlavě měnit díly a jednotky.

007cz

Omluva za špatné umístění;)

 

007cz
hodnocení

2x

Při multifunkčních závadách je většinou problém v can-bus sběrnici. Kolísání napětí by nemělo mít na činnost jednnotek vliv, pracují většinou s 3-5v. Problém bývá ve vadné jednotce, která rozhodí can-bus na více místech. Nahrál bych signál can-bus a porovnal křivky high a low. Podle výsledku pokračovat dále, jen ne bezhlavě měnit díly a jednotky.

Radšej neraďte,ak tomu nerozumiete. CAN-Bus je komunikačný protokol,prebieha cez dva drôty,pri poruche pôjde aj na jednom ako tak, a buď komunikuje alebo nekomunikuje.

gumid

slavco31:

No napojit na osciloskop a měřit úrovně obou signálů není nesmysl.

To má samozrejme zmysel.Nesprávne som pochopil odpoveď,ospravedlňujem sa.

007cz

"bud komunikuje nebo nekomunikuje" není pravda, mám pocit že diagnostika koncernu umí can-bus přečíst a rozklíčovat /diagnostikovat/ ale nejsem si jistý ;)

 

hodnocení

0x

Nebolo to auto havarované? Vyzerá na to.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]