Nejste přihlášen/a.
Záleží na tom, co jste měl předtím za motor, co od auta očekáváte, kde s tím budete jezdit. Je to trochu jako diesel. Po nastartování jsou cítit vibrace a kvůli turbodíře se s tím hůře rozjíždí a popojíždí v nižších rychlostech. Kolem 1800 otáček naplno zabere turbo a pak už je vše OK ... zátah slušný, vibrace zmizí, spotřeba nízká.
Dejte si hlavně pozor na výbavu. Spoustě Oktávek chybí ve výbavě zadní reproduktory (vizuálně to nejde poznat) nebo multufunkční volant.
Neorientoval bych se hospodskými názory, že to nejede a vhodné maximálně do Citiga a pročetl bych si například nějaké reálné zkušenosti, recenze a případně se jel projet. Měl jsem jednou zapůjčenou Octavii 1.0 TSi a například oproti 1.2 TSi se mi zdála ještě hbitější. Je třeba počítat, že jde o základní motorizaci, kdo chce závodit nebo předjíždět rychlostí blesku, nekoupí si litr ale ereso. Spotřeba mě nijak neuchvátila, ale jezdím trochu svižněji. Při plném zatížení je to znát, ovšem to i u vyšší motorizace. I při plném zatížení po dálnici do kopce, bez problému, ale je třeba počítat s slabším rozjezdem.
nové bych se vůbec nebál. Mnohem hůře zkousnutelné jsou pro mě u Škody prapodivné výbavy/nevýbavy jejich vozů. Ale pokud Vám to nevadí tak proč ne. Pokud pokukujete po ojeté, tak do toho bych nešel. Zažil jsem ve více firmách jakým způsobem se jezdí s oktávkama na leasing a proto do nějaké Škoda plus, kde jsou vlastně samá krásně zajetá auta, bych nikdy nešel.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.