Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jake auto po Golfu

Od: kastan* odpovědí: 24 změna:
nazdarek, pohravam si ted s myslenkou vymenit stavjici auto-golf 6, dieswl, 2013, najeto nejakych 160tis. Vpodstate neměl zadne poruchy, jednou za rok vymenim olej a fitry a jinak nic neresim. Jezdi s nim vetsinou zena kratke trasy po městě , za rok najede 10tis.. diesel naproato nevhodny, ale kupoval sem ho pred par lety z firmy, kde sem s nim jezdil jenom ja. jinak bych ho nekoupil.
Hlavni duvod proc ho chci prodavat je, ze me prostě uz nejak sere a nebavi me s nim jezdit :) moc nejede, smrdi, proste auto bez emoci:)
Prodat ho ted dokud ma jeste nejakou cenu, nebo nechat? pokud prodat, tak za co vymenit? neco do ceho se vleze 4clena rodina a bude to aspon radost ridit...

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Já bych se 6 let starého Golfa nevzdával. Sice nejsem fanda VW, ale ať ho vyměníš za cokoli ojetého, čeká tě emocí spousta a častý průvan ve šrajtofli. S tím Golfem už dávno víš na čem seš a co od něj můžeš čekat. Nová ojetina ti připraví spoustu překvapení.

asd1

160 kkm, 6 let, město, moderní nafta, čoudí smrdí.. To se dá čekat, že začne "dražší údržba :D Nová ojetina na tom samozřejmě může být ještě hůř.

kastan*
nekouri, jenom smrdi, ale to smrdel vzdycky.
Prave, zatim se na aute menily jenom predni brzdy jinak nic, tak se bojim aby to nezacalo...

 

gumid
24.10.19 15:52
hodnocení

0x

Saab 9-5?

gumid

Audi A4 allroad?

kastan*
saab je osklive auto(nektere novejsi modely meli ale povedene) a je to docela specialita, predpokladam ze s cenou a dostupnosti nahradnich dilu to nebude zadna slava.
gumid

Společné díly s Vectrou

 

vernon
hodnocení

0x
Felicii. V ní zažiješ emocí, že tě to bude mrzet...
gumid

... kde vleze 4člena rodina, takže ideálně VAN-Plus :-D

kastan*
emoce ve felicii mam uz za sebou, dekuji

 

asd1
hodnocení

0x

Focus, ekobuřt litr 92 kW... Takový kompromis žena v městě/ prostor/ pohodlí/ zábava při jízdě...

break
Podvozkové ano, ale z nafty je většinou šok sednout do benzínového auta. Jsou i silnejsi varianty, pokud bereš MKIV nebo čtyřválec u MKIII...
asd1

1,6 EB má problém s LSPI a praskaj písty, 1,5 EB už by měl být vychytaný, ale zatím je to pořád novinka... A pro ženskou do města asi až moc silné...

break
Jo i ne, ne všechny 1.6 umiraj. Ta 1.5 už novinka není a 110kw není žádný letadlo. Neřešil bych jestli je to pro chlapa nebo ženskou , to je úplně mimo. Ty 1.5 bych se nebál, hlavně byla od faceliftu, které je i hezčí ...
asd1

Nejhezčí je MK1 ;) 1,6 EB záleží jak se s tim jezdí, chce to jezdit svižně ;) což ve městě moc nejde... 1,5 souhlas

daniela1

Možná by nebylo od věci přestat všem automaticky doporučovat 1,0 EcoBoost. Jestli TDI v Golfu "moc nejede", z 1,0 EcoBoost ve Focusu bude mít tazatel stejný, ne-li horší dojem.

Jinak nic proti, s Focusem souhlasím, ale i přes městské použití bych se klonila k 1,5 , zase takový trhač asfaltu to není. :)

Pokud zůstat u koncernu, napadá mě například Seat Leon, místa v něm málo není a jede dost slušně.

asd1

Pokud přejde z 1,6 TDI 66kW, tak to šok bude, ale spíš že litrovej ekobuřt úplně marnej neni... 1,6 ekologicky osekaná nic moc, 1,5 je třeba zaplatit... Celkově mi ten litr vychází jako nejvhodnější na normální ježdění...

Nafta táhne i v nízkých otáčkách (ale dostává na frak dvouhmota), benzín se musí točit. Turbobenzín je něco mezi, než natlakuje turbo tak je to "Schade", pak to je jak nafta..

break
Asd1:Mě vyhovuje každá generace :) u toho turbobenzinu není prodleva nijak znatelna...
Daniela:Proč cpat? EB je funkční motor od nejmenšího po největší...ta 1.5 je i ve 180 HP verzi...oproti 1.6 tdi je to letadlo
kastan*
Je to myslim 77kw verze. ale raketa to opravdu neni, coz ani ta 85kw 1.6 co se dava do aktualnich oktavek. takze vyssimu vykonu se urcite nebranim.
Koncern netreba, je trochu smutny, ze at vlezu do jakekoliv skodovky, vw, tak jsou v interieru porad ty stejny prvky %-)
daniela1

@break, funkční jsou, jak píše @asd1, i ten litr na běžné ježdění stačí, ale v původním dotazu nebyl uvedený výkon toho TDI, takže klidně mohlo jít i o 2.0 - a tam potom není s litrovým turbobenzínem srovnání, protože objem nenahradí ani přeplňování. Ony všechny "litry", které jsem řídila, jedou moc hezky, na normální jízdu paráda. Ale když tazatel používá spojení jako "moc nejede", "auto bez emoci" nebo "bude to aspon radost ridit", není litr asi tou nejlepší volbou. No nevím, je to jenom můj názor, třeba se pletu. :)

 

break
Daniela: proto jsem zmínil tu 1.5...jinak s primhourenim oka i litr stačí.

 

hodnocení

0x
Do noveho naftaka bych uz nesel. Je to k placi co s tim provedli. Ty auta jsou uplne tupe. Ted jsme menili vstriky po 120 tis na 1.6tdi. vedle toho jezdi pd se 400 tis a vstriky puvodni. Jsou to sracky.

 

kastan*
hodnocení

0x
a neco krome koncernu existuje? Alfa? Japonci?
break
Vyzkousej, možnosti je moc. Nechápu, proč ve střední Evropě existuje VW jako jediná možnost. Alternativ je kvanta.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]