Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výměna třmenu

Od: mulanko* odpovědí: 22 změna:
Zdravím. Chci se zeptat kolik může stát výměna brzdového třmenu na zadním kole i s prací? Golf IV. Díky

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

0x

Záleží kdo to bude dělat a kdo dodá díly. Ptej se tam kde to chceš nechat udělat... Výměnu zvládne i cvičená vopice...

autodily-cardo.cz/...

mulanko*
hodnocení

Rád bych věděl odhad cca než někam pojedu. Ale díky
break
V každým servisu ti udělaj odhad a můžeš si vybrat.

 

break
hodnocení

0x
Záleží na použitých dílech, tam jsou ceny vážně různý, plus práce je v každým kraji jiná, stejně tak může dojít na opravu vedení, výměnu desek popř. i kotoučů a k tomu spotřeba jako brzdovka, pasta, brusivo atd...od 3000,- za výměnu třmenu ...

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Zadní třmen de sehnat za 1500kč a prace 1000kč musí se odvzdušnit brzdy na celým autě
asd1

Proč na celým autě? Hadici skřípneš oblou svěrkou nebo po sundání třmenu hned zašpuntuješ. Při nasazování odšpuntuješ a hned nasadíš nový třmen nebo nasadíš a povolíš svěrku. Zavzdušní se jen kus trubky na konci vedení = stačí odvzdušnit jen měněný třmen.

Obvykle se ale rovnou mění komplet brzdovka, od věci neni ani kotouče + desky a klidně i třmen na druhé straně, nový čepy/ vodicí pouzdra apod.

Svépomocí 2k, servis od 3k výše, spíš ale 4k a víc (Elity a Kellyny mají díly drahé i pro mechaniky)

break
Asd1:pochop, že servisum jde spíš o služby. Rychlý dodání, vrácení dílů, řešení reklamací atd. Vymena svépomocí je často katastrofální, když to někdo nezná. Přeci jen jde o brzdy...
Já su třeba s Kelly spokojenej. Vím, že lidi dovedou na netu najít díly levněji než mám třeba nákup, ale vzhledem k ty službě su s Kelly spokojenej.
Ty třmeny jsou skvělé příklad, kdy je více druhů a přes Kelly to můžeš řešit nejpozději do druhého dne. Věř mi, že s internetovejma dilama mám blbý zkušenosti.
gumid

Pokud díly objednávám a vím co tam patří, tak nemám důvod díly vracet. Tudíž Kelly služby nevyužiju. Jen urgentní věci o víkendech (teď jsem po dlouhé době kupoval v kelly kamarádovi regulátor dobíjení).

asd1

Já chápu že rozvoz 2x denně je výhoda, ale nechaj si to zaplatit.. Spoustu dílů ale můžeš vzít s předstihem a je nesmysl platit o třetinu víc.. Třmeny, Spojkový sady, rozvodový sady, čepy, prostě věci který neřešíš do druhého dne ale jsou naplánovaný nebo jdou odložit... Dobrý servisy mají beztak čekací dobu min. týden, tak není problém díly objednat dopředu.

A zrovna to Cardo je solidní obchod, nikdy nebyl problém s reklamací, výměnou dílů apod. Cenově to je oproti "přes servis" rozdíl hodně velký... Víc možností jde řešit objednat tři varianty a dvě pak vrátit..

Jasně, že styl ráno rozmontovat, objednat díly a po obědě je mít na dílně takhle nejde...

break
Gumid: a podle čeho si můžeš být 100℅ jistej?
break
Asd1: praveze s velkým předstihem objednávat nejde, pak je v tom zmatek. To by na ty dílně musel být jeden člověk, nikdy nevíš, co ti do toho vleže nebo na čem se seknes a čas na vrácení se krátí. Když na tebe něco vybafne, das do košíku a jedeš si vyzvednout díly. Často díly nesedí, je více modifikací atd. Nikomu ale tohle neberu. Píšu jen to, jak to většinou chodí. Že si nechají zaplatit? To i servis za práci, jsou to služby a ne charity...
asd1

Tomu rozumim, jasně že ne charita, ale občas to "trochu přeháněj". Ale na svépomoc jsem nepřešel ani tak kvůli ceně jako kvůli kvalitě, už mě nebavilo zaplatit servisu a pak to po nich předělávat... Zjišťuju, že cenově to vychází z kvalitních dílů na polovinu než levný servis z nejlevnějších dílů typu Starline, Časově to není horší, odpadá vozit do servisu a vyzvedávat. Nářadí se vyplatí i na jednu akci... Vem si blbou výměnu oleje - zavézt, vyzvednout... Doma to je najet na nájezdy, vypustit, shodit filtr, nechat vykapat klidně hodinu, nahodit filtr zazátkovat vanu, nalít, sjet z nájezdů, chvíli nechat a dolít přesně.. Práce 2x 10 minut cena pětikilo za olej, stovku filtr a stovku doprava tj. za 700,- a 20 minut času a k tomu jistota že se olej opravdu vyměnil...

Jen to chce něco umět, napadení kutilem je dost časté ;) Na druhou stranu jsem fakt často potkal "napadení servisem" a už mě to přestalo bavit řešit...

break
To do toho nepleť. Spousta lidí autům nerozumí, nemaj nářadí a prostory. V každým řemesle jsou fušeři...pokud jde o cenu,provoz dílny něco stojí, zaměstnanci atd. taky...zákazník si ale furt může vybírat. Sám, ke garazistovi, do servisu.. nicméně nejlepší je mít na práci zaruku..
Mam zkušenost že i když sem tu hadici skřip a odvzdušnil jen jedno kolo nebylo to ono a vždy sem pak odvzdušnoval komplet auto
Proč tomu tak bylo čert ví
break
Ďábel: protože někde byla bublina resp. se to během odvzdušňovaní mohlo zavzdušnit.
gumid

break: No tak na 100% samosebou né, ale 99% zajistí dílenská příručka nebo si míry dílů vezmu přímo na autě (ložiska,disky,destičky - porovnám s fotky eshopů) a u VW ETKA. 1% je, že se ve skladu skladník splete, ale to jsem snad zažil 2x.

break
Tys nikdy nedělal v servisu, že ne?když to auto na dílně nemáš?spousta aut má spoustu modifikací, existujou různý varianty, náhrady atd...
gumid

break: Dělal jsem ve Škodovce a teď jako bokovku se starám o firemní autopark ve firmě, kde dělám. Jezdily z 90% škodovky a 10% VW,AUDIny. Objednávalo se dle čísel dílů nebo VIN aut a vždy OK.

 

break
Autorizak chápu.v klasickým servisu, kde se opravuje vše to je jiny...
gumid

break: Chápu též. Značek je plno a modifikací také. Škoda, že se to dá říct i o práci lidí. Dělal jsem kdysi Felinu, kde pán přijel s neautorizáku, že mu přestala startovat. Vada neorigo spínačky a prohozené kontakty 16 a 50. Tedy oba pro stejný smysl, ale jiné proudové zatižítelnosti. 50 je totiž startér a 16 kontrolka brzd pro test žárovky (té kontrolky). Výměna za FAB a správné zapojení.

Takže chápu, že díly lze splést a i mechanik nemusí vždy dodržet postup a správnost.

break
Může být, jsme jen lidi. Ale já na různý modifikace narážel často. Krásné příklad jdou rozdílný dylky spojovacek a čepu řízení na O1. Vždy jsem objednal dva typy, nenamontovany vrátil. Nemluvě o kladkách a remenech, pokud třeba ploché řemen nebo jinak úplně chyběl. Stejně tak gufera atd...stejně tak blbý filtry nebo vložky. Za provozu nejde auto rozdělat a čekat, většinou díly byly objednaný vícekrát a pak se vracelo. Šetřilo to čas. Já su zaměřené na Fordy, tak mi to většinou nedělá problém, ale i tak semtam objednávám dva typy...a v autorizak se většinou montuje Origo. Jednou jsem vracel ramena na zadní nápravu z G5, menší modifikace aftermarketu, šlo jen o uchycení čidla ABS, ale přišlo mi nekulturní tam něco bastlit. Místo H-průřezu byl lehce ovalnej.

 

mathew
hodnocení

0x

To záleží na tom kolik budou chtít za třmen, kolik za práci a z jakého důvodu se to mění a z toho vycházejících možných komplikací. V nejhorším případě se budou muset vyměnit lanko, destičky, kotouče a pak půjde ta cena úplně jinam...

Pokud nebudou komplikace a narazíš na slušný servis tak by to mělo být do 2 tisíc.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]