Nejste přihlášen/a.
Hezký večer, procházím nabídky cca rok starých aut a zaráží mě, jaké ceny mají velké autobazary. U stejného modelu, výbavy a podobného nájezdu km je cena třeba o 60tis Kč nižší, než jinde. Jak je to možné, že by už stihli stočit tachometr?
Např. u dealerů Škoda začíná roční Rapid na 280000 Kč a zmíněné bazary ho umí za 220000 Kč. Je u těchto zánovních aut z velkých autobazarů nějaké riziko , nebo se není čeho bát a rozdíl je dán jen vysokou marží značkových dealerů?
007cz
Rok staré vozy jsou vozy referenční, naprosto běžná záležitost. U dealerů máš jistotu?
A čeho máš jistotu? Tam to stáčí stejně jako bazaristi , každý vůz je stočený ,Dealer má s kupcem nového vozu dohodu že si orazí servisku při vrácení starého vozu svými udaji až při vrácení starého vozu, a tím si samozřejmě navýší cenu při dalším prodeji ,
Jinak ,ceny ( 220 - 280 000 kč) ojetin si určuje každý sám jak uzná za vhodné , a tím pádem jsou i rozdíly .
Rozdíl je dán tím, že "dealeři Škoda" udávají cenu, od které lze odečíst například slevu za protiúčet staršího auta, slevu za úvěr od ŠkoFinu atd. Naopak "velké autobazary" udávají cenu, ke které musíte přičíst například poplatek za platbu vlastními penězi, poplatek za přípravu k prodeji atd. Ve výsledku je reálná cena srovnatelná.
No to je jednoduché, když bude stejná Škoda stát v bazaru a u dealera stejně kam 99% lidí půjde? No k tomu dealerovi takže bazar musí mít nižší cenu, aby tam taky někdo šel. Jak jí dosáhne je druhá otázka, ale nejpravděpodobnější bude, že prostě má nižší marži a při výkupu také zaplatil méně...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.