Nejste přihlášen/a.
To už raději 320i, spotřeba bude podobná a svezení a spolehlivost úplně jinde.
Servis je v pohodě, ceny podobné jako třeba u Oktávky.
(Pokud se nepodělá některá specialita, jako třeba Vanos, DISA, atd.)
Ale za 50k to bude vylítaný a shnilý křáp. A taky je to šíleně nepohodlné auto.
Taky by mi hrozně vadila dnešní image E46. Buď v tom jezdí cucáci nebo cikáni.
Zachovalý kus s "normálním" majitelem se už na silnici skoro nepotká.
Když na BMW foru píšou, že je to problémové auto tak to tak opravdu bude, protože fanoušci nemají důvod si vymýšlet a spíš bude realita ještě horší. Já bych se raději díval po e39 když už by to mělo být BMW, protože je mnohem větší šance, že narazíš na kus, který sloužil jako rodinné auto nebo firemní auto a ne jako driftovací speciál pro začátečníky Pořizovací cena ani provozní náklady se příliš lišit nebudou.
První auto? Tedy jste mladý řidič bez zkušeností? Tak to bych vám toto auto nedoporučoval, protože budete rizikovým řidičem, což se odrazí i v ceně povinného ručení, která se může blížit i ceně toho auta. Zkuste kalkulátor pojistného, než si něco takového koupíte.
A k čemu je dobrá ta pojistka na rodiče?
Hošík nebude sbírat bonusy a po pár letech mu neklesne cena za roční pojištění...
Pojistka na rodiče je nesmysl. Bude pár let jezdit, ale až si koupí za čas jiné auto, nebude mít žádné bonusy, protože nebude mít na sebe žádnou pojistku. A kupovat BMW za padesát tisíc, to bude šrot. Začínající řidič by měl začínat na jednoduchém autě. Když koupíte české vozidlo, tak v dané ceně může být v daleko lepším stavu než BMW. A to už z principu, Podívejte se na výchozí cenu Škodovky a BMW.
Do 28 let je spíš kravina mít silné auto pojištěné na sebe. Dát ročně 15 nebo 5 tisíc je docela rozdíl.
České vozidlo v lepším stavu - to taky nemusí být pravda. Jedničkové oktávky jsou dnes většinou taky vraky a posledních 10 let stojí prakticky stejně - a víc než to BMW. Podělat se na nich může taky kdykoliv cokoliv.
Někdo tu nedávno psal zajímavý názor - buď prý koupit starý křáp a po STK zrušit nebo nové auto. Cokoliv mezi tím je nesmysl, do kterého se bude jen investovat. Něco na tom je...
Pojistka dost záleží na tom kolik přesně mu je a kde bydlí. Ono se klidně může stát, že pojistka na Fabii bude stát v Praze víc než na 3l Bavoráka někde na Vysočině Kromě toho 316i bude mít nejspíš nižší pojistné než běžné české auto(1,9TDI) Takže nejlepší bude, když si tazatel někde zadá své přesné údaje a on mu kalkulátor vyplivne nějakou částku, kterou by platil to jestli to bude hodně nebo OK ať si posoudí sám.
Kromě toho zrovna u českého vozu bych moc nespoléhal na to, že bude v lepším stavu...
Takže vy se díváte na různá fóra, kde se diskutuje o problémech konkrétních vozů a tady se ptáte, proč tomu tak je?
Nerozumím otázce- ani důvodu této otázky zde.
Zkuste se zamyslet, kdo tyto ojetiny kupuje.
Původně to možná byl první vlastník podnikatel s nájezdem 100tis - voňavka auto... , pak se dovezlo do ČR, upravil se tachometr, párkrát se to tu přehazovalo z náctiletého na dvacátníka...
Každý jezdil stylem brzda-plyn, servis minimální, protože hlavně potřebuje prachy na palivo a chlast ...
Zvláště kousek, který po 16-20ti letech má na tachometru 150tis km je super - že? Náhradní díly z Polska po drobných nehodách, domácí tuning... - zadarmo drahý.
Pokud se v autech nevyznáte - jako že ne, když se takto ptáte, rozhodně nedoporučuji.
Kup si raději normální kvalitní auto, ve kterém nebudeš za blbečka který se vytahuje bavorákem.
Taky si uvědom, že pojistka na velké silné auto bude cenou srovnatelná s tím za kolik takový vrak koupíš.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.