Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto v nouzovém režimu - projdu na STK?

Od: david01* odpovědí: 10 změna:
Zdravím, prosím i radu. Projdu STK, když mi auto padá do nouzaku? Vím, že se měří emise a auto vytočí na max.. a ono mi při převýšení určitých otáček spadne. Jen nevím jestli auto změří, nebo mi řeknou ať ti spravím. Auto normálně jezdi v ničem mě to neomezuje. Je vadné turbo.. projdu STK? Samozřejmě bych to chtěl řešit už dřív, než v té 30 denní lhůtě, když vás vyhodí díky!

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar mikihans
Neprojde. Vyhodí vás na ME, takže žádná třicetidenní lhůta nebude.
david01*
hodnocení

nebude? Já myslel, že u každé zavady vám dají 30 denní lhůtu

Lehké závady-A - na 2 roky (třeba mám na trojúhelníku kousek ulomený=lehká závada)

Vážné závady-B- na 3O dnů (jiný rozměr pneu)

Nebezpečné závady - neprojde ,odtah na platáku nebo na odtahovce-nesmí po vl.ose! (závada na brzdové soustavě-příklady!)

Jak je to na emisní ale nwn

 

hodnocení

1x
avatar jmlc

Legálně - ne. A pokud ano, nahlaste je - protože za ty peníze nedělají dobrou práci.

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Klasická závada TDI zanesená regulace turba
Turbo se měnit nemusí pokud nemá vúle a nežere olej
Stačí ho vyndat rozebrat regulaci turba tu vyčistit podložit 0.1mm podložkama a litaš dál cena cca 3000kč nebo si to udělaš sam
Zkus to vzít na dálnici a pokud to pude tak 3ka 4ka aspon 4000 otáček a drž to aspon 10- 20km turbo se vyfouká
Nekdy to vyjde ale časem se problém vratí je to tím že se s autem jezdí na nízké otáčky a spotřebu
Na těch emisích bys projít moh neb na volnoběch to většinou do nouze nepadá
Padá to v tahu na 4ku a 5ku
Počítám žes podtlakový hadičky všechny prošel a nemáš je spuchřelí?
Ještě zkuste diagnostiku
Pokud bude psat velkej tlak na turbu tak regulace
Pokud malej tlak tak je bud někde díra v hadicich turba nebo sou děravý podtlakový hadičky nebo je v háji ventil co ovláda regulaci turba nebo netěsnost na intercoleru

Ďáble, fakt myslíš že projde na emisích? Nejsem automechanik, ale shodou okolností jsem teď párkrát na emisích byl a kecal s technikem. Ten mi tvrdil, že kontrolují i chybové kódy v ŘJ, nesmý tam prý nic být. A že by se nezapisoval pád do nouzáku? Jen mě to zaujalo, já bych prostě myslel, že je to bez šance

asd1

Chyby smaže a pak projede tak aby do nouzáku nespadlo, někdy takhle "prokličkovat" jde... V každém případě jezdit takhle je na prd a je lepší to opravit, podle všeho regulace turba a pokud se ví jak tak to není nic drahého ani složitého... Viz Dabel.

Chybové kody se načítaj ale technik si je nejdřív smaže a pokud ta chyba neni trvalá tak tu šance je

 

hodnocení

0x

Jak už je tu napsané, vyhodí vás už na těch emisích. A za mě je to dobře, měl jsem to samé a nejezdilo se s tím bezpečně. Hlavně při předjíždění, když to spadlo do nouzáku :(. Pro info - za týden jsem to spravil.

david01*
hodnocení

No na přejíždění zapomínám, to vůbec to je o hubu to pak jede hůř jak Felicie. Jasný no, takže opravit. Já jen, že to je nafta,najeto nějakých 350 1.9tdi.. a vím, že se zpřísňují emise pro nafty. Tak abych do toho nedal prachy a pak mi řeknou u technický papa..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]