Nejste přihlášen/a.
Znamení má svůj význam, správně by ho měli zakrýt, aby neplatilo, takhle je tam stále otazník, jestli neni aktivované systémem varování před vlakem. Kdyby tam byla závora a byla dole s ceduli mimo provoz, taky by jste zvažoval opatrně projet, nebo ji objíždět, nebo dokonce za pomoci asistenta zvedat? Zní to nesmyslně, ale poslední dva uvedené případy se stali a to tam nebyla ani ta cedule mimo provoz, jen to zašráňkování trvalo "neobvykle dlouho".
Silniční provoz je upraven normami, i jak je to s nadřazeností/podřazeností DZ - Užití dopravních značek ..., což má řidič znát a ne se ptát. Takže nedomnívat, myslet si ... . To, že se zákony nedodržují je věc jiná.
Přejezdové zabezpečovací zařízení s automatickými prvky samo zjistí poruchu a činnost upraví, nebo ručně zasáhne obsluha na kontrolním místě. To pochopitelně nějakou dobu trvá. O poruše může být informován i strojvedoucí. Pokud vše selže, signalizace trvá dlouho (včetně spuštěných závor), nezbývá než volat policejního operátora. Přejezdy jsou označeny číslem - Pčíslo, i na křížích (znají je i hasiči), P1 je v Praze. U stanovených přejezdů je "pískací kolík".
Už je na světě myšlenka, že by před poruchovým přejezdem mělo auto automaticky zastavit. Pak to rozšíří na přijíždějící vlak. A ste v háji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.