Asi musíš lehnout pod auto a připojit +pól z nabíječky na startér nebo jiný vhodný kabel a -pól připojit na kostru. Pak počkáš až se baterka trošku oživí a odemkneš.
Je potřeba otočit klíčkem trošku víc, jinak najít + od baterky třeba na startéru nebo spínače světel zpátečky na převodovce. Nebo +12v zavést přes zásuvku tažného 13pol, pokud je plně zapojena.
Ale když pak vyndam baterií z auta protože ji chci nabít tak musím klíčkem auto nějak zamknout a pak odemknout. Ve dveřích auta je krytka pod ní zámek na klíč a nejde klíčem odemknout vůbec. Já myslel že to odeknu takhle. Načo je pak tam ten zámek ve dveřích?
Když zamykám auto bez baterky-tak jako postaru-zamáčknu kolíčka spolujezdců a klíčem , u řidiče.,nebo zamknu centrálem s otevřenou kapotou a auto pak otevřu opět jako postaru!
Tak pokud chceš nabít baterii a musíš to auto zamknout udelej to jednoduše Vytáhni si s kontaktú baterie 2 dlouhy draty ty napoj na baterii co už maš venku a zamkni auto Draty si schovej k masce až budeš mit baterii nabitou a budeš chtít odemknout
Jak píšou ostatní napojit nabíječku či jinou baterii pomocí start kabelu na plusovej přívod ke startéru či alternátoru A minus dej kamkoliv na motor či převodovku
jinej funkcni zamek tam neni? mne na dverich ridice taky nefunguje, ale na viku kufru je zespodu schovanej dalsi a tim se do auuta dostanu. Zkus tam mrknout.
Na kufru dveří žádný zámek nevidím jen zámek u řidiče.
asd1
Zámek mazat něčim na bázi teflonu (nevysychá a časem nezalepí)
Baterku nenechávat vybitou dlouho - u kalciovky stačí den a je po ní (sulfatace elektrod). Pokud nenabíjíš v autě, tak si vytáhni dráty aby auto odemkl (připojíš na baterku venku, odemkneš a pak baterku namontuješ)
gumid
martinmartas: na benzince, hornbach,baumax,obi,bauhaus,globus,tesco,... WD-40 je řídký univerzální olej a hodí se na vytěsnění vody, zavzlíná i do zarezlích závitů a mikro stavítek zámků. Doporučili mi to přímo ve FABu. Vazelínové spreje sice nevyschnou, ale dostatečně nevyvzlínají i do míst, kde je potřeba rozpustit či ošetřit díly.
Pak klíčkem několikrát zašoustej ve vložce zámku a zkus otočit doleva či doprava a musíš to rozhýbat.
Pokud není zasunut v zámku zcela až nadoraz, tak otočit nepůjde.
To je sprej s trubičkou. Dělá mlhu nebo pěnu a velmi jemnou olejnatou "jakoby vodu" co dobře zatéká i do závitů. Modrá flaška s červeným vrškem. Všichni znají. Velmi univerzální. Nejlepší je na povolení šroubů a takové jemné věcičky jako zámek. Na mazání větších dílů se nehodí.
Hmm tak to nic.U Xantií (X1,nevím jestli i X2 po fl) se na vložce zámku roztáhnou časem takové pacičky a klíč se pak díky tomu jen protáčí,ale neodemkne,takže pokud není dálka tak se auto nedá odemknout či zamknout,ale zase je dobré že to není naráz , ale postupně se zhoršujíící funkce zámku
gumid
diesel: U VW se někdy stává, že prdne spojovací tyčinka, která je v ose z vložkou zámku a klíčem. Pak se klíč točí pořád dokola.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.